Millainen vk-haalari 6kk vauvalle???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä just ostin kirpparilta uudenveroisen Jonathanin vk-puvun meidän 7kk ikäiselle. Siinä siis kosteussuoja ja tuultakin pitää, tähän asti ollut vanupuku käytössä silloin kun tarttee. Me vaunuillaan paljon kaksostenrattailla, neiti ei missään pussin sisällä siellä viihdy vaan haluaa nähdä ympärilleen niin mukavampi pikkusateella ja tuulellakin ulkoilla. Ja esim. leikkikentällä istutan kiikussa tai jossain kun ei tuo rattaissa jaksa olla koko aikaa. Mut ei tuonikäinen välttämättä tarvitse kuin jonkun tarpeeksi lämpimän.
 
kirsi
jos on liikkuvainen 6kk, niin suosittelisin "tecciä", sillä ryömiminen tai konttaaminen pistää puvun koville. jos aiot vain vaunuissa istuttaa, niin sit ei tartte teccejä, kunhan on vain lämmin.

meillä 6kk ikäisenä vain istuttiin vaunuissa, ei vielä päässyt liikkeelle niin en maahan laittanut.
 
No,
ei kyl välttämättä tarvii ,jos ei jo hiekkiksellä leiki... :D joku fleecepuku ok vaunuissa makoilijalle. aupoissa jäännöksiä vk-haalareista,voit käydä kattoo onko sopivaa kokoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimalla on (ilman teciä) sellainen perushaalari. Jossain nettikaupassa näin ja hintaa oli siinä 40 e tietämillä. Laitan linkkiä, jos löydän.
pliis, pliis laita jos vaan löydät! mä oon tonkinu nettiä, mutten oo löytönyt mitään!!
 
iina
Meillä oli keväällä sellainen tuulen pitävä fleece -haalari Lindexiltä. Oli vaunuissa liian hiostava, mutta sylissä/kantorepussa/rattaissa ok. Eli päiväunille laitoin jotain villaa tai college-puvun. En muista paljon maksoi, muttei ollut mielestäni kallis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimalla on (ilman teciä) sellainen perushaalari. Jossain nettikaupassa näin ja hintaa oli siinä 40 e tietämillä. Laitan linkkiä, jos löydän.
pliis, pliis laita jos vaan löydät! mä oon tonkinu nettiä, mutten oo löytönyt mitään!!
Kokeilepa haulla reima välikausihaalari ale ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimalla on (ilman teciä) sellainen perushaalari. Jossain nettikaupassa näin ja hintaa oli siinä 40 e tietämillä. Laitan linkkiä, jos löydän.
pliis, pliis laita jos vaan löydät! mä oon tonkinu nettiä, mutten oo löytönyt mitään!!
Kokeilepa haulla reima välikausihaalari ale ;)
eipä tuu ku muutama nettikauppa
 

Yhteistyössä