Millaiset 1 vuotis synttärit teillä oli?

  • Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"lilli"
Tytön ekat synttärit on kesällä ja alan kerätä ideoita niiden toteuttamiseen..:)

Jaksaisitko kertoa millaista teillä oli? Kaikki vinkit on tervetulleita, ihan käytännön järjestelyistä lähtien..

Millaisen kutsun laitoitte (itse haluan laittaa ihan kutsukortit postissa)? Tarjoilu? Koristelut? Käytittekö valokuvassa (me ehkä otetaan kuvat ite järkkärillä)? Lahjatoiveita kysytään varmasti, joten mitkä oli teille hyödyllisimmät lahjat? (Emme odota lahjoja, mutta sitä aina tiedustellaan..)
 
No ihan tavalliset synttärit oli molemmilla, kun 1v. täyttivät. Kutsuttiin vieraat tekstarilla/soittamalla... Isovanhemmat, kummit, joitain ystäväperheitä (eri päivänä sukulaisten kanssa). Kuvassa käytettiin molemmat, mutta ei nyt sentään samana päivänä :D
 
"a p"
En minäkään mitään hirmuisia teemajuhlia aijo järjestää, mutta tykkään tehdä pienelle omannäköisen päivän, jossa mietin edellä mainittuja asioita...:) Ainakin valokuvia ekasta vuodesta voisi laittaa tavallista enemmän esille..:)
 
Kutsuttiin ihan suullisesti vieraat, ei paperikutsuja. Ensin kävin miehen porukat ja mun sisko miehensä kanssa, myöhemmin meidän kavereita, yhteensä 15 vierasta. Ei pyydetty mitään lahjoja, sanottiin että saa tuoda mitä haluaa tai olla tuomatta mitään. Tuli oikeastaan vaan autoleluja, ei mitään kovin hyödyllistä.

Ei erikoisempia koristelua, pöydällä valkoinen liina, tekokukkia ja kynttilä. :D Tarjottavana oli täytekakkua, juustokakkua, keksejä, vaahtosuukkoja, pizzarullia, kolmioleipiä eri täytteillä jne.

Käytiin yksivuotiskuvauksessa pari päivää ennen syntymäpäivää.
 
[QUOTE="a p";23818700]En minäkään mitään hirmuisia teemajuhlia aijo järjestää, mutta tykkään tehdä pienelle omannäköisen päivän, jossa mietin edellä mainittuja asioita...:) Ainakin valokuvia ekasta vuodesta voisi laittaa tavallista enemmän esille..:)[/QUOTE]

Se 1v. ei päivästä sen kummemmin ymmärrä eikä jälkikäteen muista... Itse olen panostanut synttäreihin enemmän siinä vaiheessa, kun lapset on itse osanneet niitä suunnitella yhdessä mun kanssa, eli noin 3v. eteenpäin. Silloin he osaa itse sanoa, minkälaiset juhlat haluaa ja niistä jää jo muistojakin.

1v. juhlat on aika lailla vanhempien omat juhlat, joten helppo tehdä mieluisat ;)
 
"a p"
nipo: Ymmärrän ponttisi. Silti niihin panostan. Ihan kiva tehdä vieraille hyvät juhlat..:) Ei lapsi ymmärrä mutta ei se estä tekemästä koristeluja yms joita kiva katsella.
 
"a p"
leijona: Meillä toisena päivän tuollaiset sukusynttärit, toisena kutsutaan vauvakaverit. Meillä sattuu tosiaan olemaan paljon vauvakavereita kun niin moni ystävä on saanut vauvoja lähiaikoina, niin siksi pidetään heille omat juhlat. samalla kokoonnutaan rennon tapaamisen merkeissä..:)
 
[QUOTE="a p";23818777]leijona: Meillä toisena päivän tuollaiset sukusynttärit, toisena kutsutaan vauvakaverit. Meillä sattuu tosiaan olemaan paljon vauvakavereita kun niin moni ystävä on saanut vauvoja lähiaikoina, niin siksi pidetään heille omat juhlat. samalla kokoonnutaan rennon tapaamisen merkeissä..:)[/QUOTE]

Kutsukaa toki. Tapoja on monia ja vierasmääriä. Ja onnea 1v! =)
 

Yhteistyössä