Millaiset joulukalenterit lapsillanne tänä vuonna?

  • Viestiketjun aloittaja Nekin pitäis hommata
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Ainakin Sittarissa oli HelloKitty- kalentereita. Meillä on isoveljelle Muumilelukalenteri ja pienemmälle ei mitään kalenteria, ehkä ostetaan joku kuvakalenteri hetken mielijohteesta. Pienempi on kuitenkin jouluna vasta muutaman kuukauden. Eipä tuo isompikaan kalenterin perään vielä mitään tajua...
 
"misstropic"
halusin lapsille ehdottomasti suklaakalenterit. huonosti mielestäni tehdään sellasia. voisivat tehdä carseista,muumeista jne hienompiakin kun ne parin euron kalenterit.
krääsäkalentereja en osta ja lapsetkin suklaata nimenomaa haluavat. pikkukrääsän ostan sitten ihan erikseen.
mies tykkää euron kalenteri suklaasta :) kyllä se lapsillekkin uppoo,mut mä nyt haluisin erilaista.
 
mn
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;22390196:
5v pojalla lego-kalenteri. 6v pojalla bakugan-kalenterit ja tytöillä 12v ja 10v Haribon karkkikalenterit. Jokainen sai valita itse.
millasia noi lego ja babugan kalenterit on? siis mitä niis on sisällä??
 
IhanaValo
Mie meinasin jonkinlaisen tehdä ite, sisältönä Pet shoppeja ja suklaata. Jouluaaton "luukkua" vielä mietin, laittasko jonkin jouluaiheisen dvd:n jonka vois aattoaamuna kattoa lasten kans vai..no tuo dvd on varmaan vähän hankala mahdutettava niin toinen vaihtis on, että teen "aarrekartan" jonka avulla löytävät jostain päin asuntoa sen dvd:n..tai jotain.

Varmasti mummo ostaa suklaakalenterit myös.
 
Meillä
[QUOTE="misstropic";22390246]halusin lapsille ehdottomasti suklaakalenterit. huonosti mielestäni tehdään sellasia. voisivat tehdä carseista,muumeista jne hienompiakin kun ne parin euron kalenterit.
krääsäkalentereja en osta ja lapsetkin suklaata nimenomaa haluavat. pikkukrääsän ostan sitten ihan erikseen.
mies tykkää euron kalenteri suklaasta :) kyllä se lapsillekkin uppoo,mut mä nyt haluisin erilaista.[/QUOTE]


Tänä vuonna on niitä noin 15 euroo maksavia kalentereita, joita on ainakin cars ja toy story. Cittarissa ja prismassa oon nähny. Niissä on muutama pikku krääsä homma ja loput suklaata.


Meillä on pojalle muumilelukalenteri ja sit semmonen parin euron autokalenteri.
 
Tulitikkurasioista kootut ja kauniisti koristellut kalenterit, joissa on sisällä jotain pientä kivaa. Viime vuonna piilotin Hello Kitty sekä Polly Pocket leluja kalentereihin. Tänä vuonna voisi mennä karkki/tarra -linjalla... Kuopukselle pitääkin muistaa tehdä oma kalenteri.. :) Lisäksi varmaan joku yhteinen kuvakalenteri josta avataan vuorotellen luukut.
 
halipupu harmaana
Ruokakaupasta ostettiin just halvimmat suklaakalenterit molemmille lapsille (3v ja 6.) ja sitten mietin vielä, jos hommaisi sellaisen kestokalenterin, jonne voi itse laittaa juttuja, tekemistä jne...
 

Yhteistyössä