Millaiset jumppatossut on asianmukaiset ekaluokkalaiselle pojalle kouluun?

Neuvokaas mua kokeneemmat koululaisten äidit, millaiset jumppatossut ostan pojalle sisäliikuntaan, ekaluokkalainen poika. On käsketty viedä jumppatossut, huomenna vetää liian pienissä mokkasiini-mallisissa tossuissaan, mutta minkälaiset ostan, että on sellaiset kun pitää, eikä kaverit kiusaa?
 
"Vilukissa"
Meillä pyysivät hankkimaan sisäpelikengät sisäliikuntaa varten. Enkä mä oikein usko, että pojan jalalle edes jumppatossuja ihan helposti enää löytyisikään...
 
"Nössö"
Täällä suorittaa jumppasalin virkaa vanha rakennus, jossa on kylmä lattia. Sitäpaitsi olen kyllä sitä mieltä, että paras on käyttää tossuja, ettei saa jalkasientä. Ja tosiaan sellaiset on käsketty laittaa.
Taidatte olla taas sellaisia, että desinfiointipullo takataskussa aina mukana...
Laita pojalle liukuestesukka päälle tai sitten valtavirran mukaan vaan eli paljoin jaloin sinne saliin. Kyllä elämä opettaa
 
"Ihan vaikka ne perusmalliset mustat jumppatossut.
Sisäpelikenkiä ei saisi käyttää jos kaikilla ei ole, tai sitten on jaettu ryhmä siten, että ko ryhmässä kaikilla on ne kengät. "


No sellaiset hänellä oli eskarissa ja hyvin siellä ainakin kelpasi, ne nyt vaan eivät näemmä kesän jälkeen enää kertakaikkiaan menneet jalkaan. Jos ne olisi sitten ekaluokkalaisellekin tarpeeksi coolit.

Tosiaan ei varmaan oikein sisäpelikenkiä voi laittaa, jos ei kaikilla ole. Ja opettaja oli nimenomaan sanonut, että tossut. Pojalta vielä tarkensin, että voisiko ne olla jotkut sisäkengät, niin ei kun tossut.
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen tätä tossuasiaa nyt vielä miettinyt, ja pohdin voisiko sitä lapselle kuitenkin laittaa sisäpelikengät, vaikka opettaja sanoi, että tossut. No on mullakin ongelmat ja pohdinnat juu! =)

Tai olisiko joillain vielä hyviä ideoita tossuiksi?
 

Yhteistyössä