Millaiset luistimet teillä itsellä on?

  • Viestiketjun aloittaja Liukuri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pieneksi käyneet kaunoluistimet löytyy kouluvuosilta. Ihan hokkareita olen suunnitellut ostaa, ei niissä niin hirveän naisellisia versioita ole, hopeiset on varmaan sieltä naisellisimmasta päästä. On tullut aika tarkkaan noihin tutustuttua esikoisen luistimia metsästäessä, että löytyi hänen jalkaansa istuva malli.
 
Greippi
Kaunoluistimet, viime talvena ostettu. Ei mitkään kalliit, olisikohan maksaneet 30 euroa.
Tänä talvena on ollut paljon käyttöä, kun poika on opetellut luistelemaan.
 
äippis
Ylä-asteella ostetut kaunoluistimet, mut niillä on kamala luistella, heti alkaa sattua jalkaan. pojan hokkareita kokeilin viime viikolla ja ne tuntu jalkaan paljon mukavammalta eli ostanpa itellekin sellaiset.
 
halipupu
Mä ostin viime talvena sellaiset hokkareiden ja taitoluistimien sekoituksen CCM taitaa olla merkki ja niissä on lämmin thinsulate vuori. Malli on leveämpi kuin tavan taitoluistimissä joten sopii raskauksien takia levinneeseen jalkaankin. Terä ei kyllä ole yhtä hyvä kuin vanhoissa lustimissä, mutta pystyssä pysyy.
 
Mä ostin just pari viikkoa sitten Reebokit, semmoset kaunoluistimet missä on thinsulate-vuori ja semmoset ilmapumppausnapit varressa et saa paremman istuvuuden. On ihan huiput! Joka päivä on tullut nyt luisteltua eikä jalkoihin satu tai palele.

muoks - ja on kans leveämmät lestiltään ku tavalliset kaunot, sovitin molempia mut nää sopi mun jalalle paremmin.
 
Mulla on taitoluistimet niiltä ajoilta kun harrastin tosissani taitoluistelua. Eli aika pienet on, mutta en oo ostanu uusia, kun ei raski ostaa enää tollasia kallita ja mietityttää osaanko edes luistella tavisluistimilla :whistle:
 
vieras
Kaunoluistimet kouluvuosilta. Tähän asti on säilyneet hyvässä kunnossa ja aina pari - muutaman kerran talvessa on tullut luisteltua. Viimeksi luistellessa katsoin, että alkaa varret mennä lerpuksi. Voi olla, että kohta alkaa olla aika hankkia uudet. Valehtelematta nää on olleet toisatkymmentä vuotta mulla.
 
kaunot
Kaunoluistimet on,kun olen niillä lapsena opetellut luistelemaan,en osaisikaan varmaan hokkareilla. Paljon on tullut luisteltua tänä talvena.Kiva,kun saa samalla itsekin liikuntaa,kun vie lapset luistelemaan.

Kuulemma hokkarit on hyvät luistelun opetteluun myös tytöille,niin eivät ala potkia kärjillä vauhtia vaan oppivat koko teräpotkun. Mutta itselleni ja omalle tytölleni ostin kuitenkin ne kaunot.
 

Yhteistyössä