Millaiset menkat?

Teillä on ollu keskenmenojen jälkeen?
Mulla alkoi menkat n.7vko km jälkeen.Mutta vuoto on niin vähäistä etten edes tarvi kuin pikkuhousunsuojan...välillä ei tuu mitää.Ihmetyttää että onkohan kaikki kunnossa.?

Yleensä oon aika kipeekin menkoista...mutta nyt ei oo mitään kipuja tms.

Kokemuksia kaipailen?
 
Tinttamariina
Mulla taas menkat olivat aivan kamalat! Vuosin pari-kolme päivää niin, että yösidekin kastui läpi 2 tunnissa. Jo keskenmenon jälkeen (ei kaavintaa, vain Cytotecit) vuosin pari viikkoa ihan tolkuttomasti. Yleiskunto rapisi silmissä. Puuskuttelin lenkillä ja kotona huimaili. Kierto oli vain 24pv keskenmenosta. Nyt odottelen kauhulla seuraavia kuukautisia. Jälkitarkastuksessa ei huomattu mitään erikoista, rautavarastot vain huventuneet (yllättävää).
 
Hei Tinttamariina!!
Jos sulla on rautavarastot huventuneet ala ihmeessä syömään rautalääkkeitä (ettei tuu anemia), itte käytän Obsidania, pikkasen on hemppa nousussa ja juo 3 Litraa päivässä ettei tuu kuihtumista.
Mulla tuulimunasta kuukausi. Otin lääkkeellisen tyhjennyksen mutta tänään jouduttiin kuitenki kaapia. Mulla kaikki veri arvot sekaisin ja oli nestehukkaa !! mutta toivottavasti tässä pääsee eteenpäin =))
 
heissan,
kuukautisten "kuuluisi" olla "holi-holi"-malliset keskenmenon jälkeen. tästä varoitteli lääkärikin usemapaan kertaan keskenmenon aikoihin.
siis että vuoto erittäin runsasta ja kivuliaat kuukautiset. täysin piti myös paikkansa.
onko mahdollista että olet uudelleen raskaana?
jos ei, niin suosittelen ottamaan lääkäriin yhteyttä jos tilanne ei muutu!
voimia sinulle!
 
On nää niin kummalliset nämä menkat tai mitkä nää nyt sitten on.Normaalisti vuoto on kestäny 5-6 päivää ja nyt ei enää vuoda.

Raskauskaan ei taida olla mahdollinen,sillä viime viikon alussa tein testin,negatiivisen.Kun oli äklöttävä olo pari päivää..ja ehkäisyä kun ei olla käytetty ollenkaa.Oliskohan ihan hullua tehä nyt uus testi?Vaikka tuskin se nyt + olis?

Vai pitäiskö huomenna soittaa lekurille aika tutkimuksiin?
 
Mulla ainakin oli aivan valtavan runsasta vuotoa muutamat ekat menkat. kaavinnan jälkeen. Nyt alkaa tasaantua, kun on jo reilu ½ vuotta kulunut aikaa keskenmenosta.

Joku mainitsi, että yleiskunto meni niin huonoksi, että vain puuskutti lenkillä - no, mä olin niin huonossa kunnossa, etten pysynyt pystyssä reiluun viikkoon. Lenkille olisin voinut lähteä aikaisintaan 2-3 kk kuluttua. Näin. \|O
 

Yhteistyössä