Millaiset on hyvät rintsikat riipputissiselle??

  • Viestiketjun aloittaja roikko
  • Ensimmäinen viesti
roikko
Mulla tissit on hirveät riipparit, ja ongelma on se, etten löydä mistään tukevia liivejä. Kaikissa liiveissä tissit höllyy ja hytkyy, ei puhettakaan että vois esim. hyppiä, kun jo hampaita pestessä käy hirveä hyllyminen. Mitkä on hyvät liivit ja mistä niitä saa ostettua??
 
Ni
Asiantuntevaan liiviliikkeeseen mars mars. Katsovat oikean koon ja mallin mikä sopii. Voit sovittaa monia malleja, mutta näin pika tiedoilla suosittelisin Balconet -mallisia liivejä, joista löytyy myös topattuja, tai toppaamattomia kokokuppisia liivejä.
 
qi
Tarkista nyt ihan alkuun, että liivit ovat varmasti oikeaa kokoa. Ympärys pitää olla napakka ja kuppien oikean kokoiset. Väärän kokoisissa tissit hyllyvät varmasti. Minusta kaarituelliset liivit tukevat paremmin kuin kaarettomat. Olkainten tulee olla leveät ja liivien kiinnitys mieluiten vähintään kolmella lenksulla.

Mene asiantuntevaan liiviliikkeeseen tai tarkista kotona huolellisesti liiviesi oikea koko ja tilaa esimerkiksi Bravissimolta briteistä. Itse olen saanut sieltä parhaat liivini.
 
qi
Kokeile tarkistaa kokosi esimerkiksi tällä laskurilla: http://www.85b.org/bra_calc.php
Saat siitä jo vähän suuntaa, että käytätkö yhtään oikean kokoisia liivejä. Sitten kun tiedät kokosi, voit vaikka tilata liivejä netistä, jos liivikauppaan on pitkä matka.
 

Yhteistyössä