Millaiset syksy/talvikengät 1,5 vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja Onko vinkkejä?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Viking Goretexit on meillä ollut kaikilla lapsilla ja kuopuksellekin sellaiset on ostettu. Ihan loistavat sekä pakkasella että loskalla :)
Mistä olette ostaneet? Mitä hintaluokkaa ovat?
Prismasta ostan S-etupäiviltä tai alesta, normaalihinta jotain 60e. Viime keväänä ostin kuopukselle nämä uudet ja maksoin niistä 23e..
 
x
Mä suosin putkivarsi-Kuomia, muita en talvikengiksi osta. Kevyet, ehdottoman lämpimät, pitävät pienen kosteuden, (karvakumpparit silloin jos on nilkkaan asti loskaa ) voi pestä, edulliset, kotimaiset, helppo pukea jalkaan,,, mitähän vielä. Kerrassaan mainiot!
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mä suosin putkivarsi-Kuomia, muita en talvikengiksi osta. Kevyet, ehdottoman lämpimät, pitävät pienen kosteuden, (karvakumpparit silloin jos on nilkkaan asti loskaa ) voi pestä, edulliset, kotimaiset, helppo pukea jalkaan,,, mitähän vielä. Kerrassaan mainiot!
Samaa mieltä! Noilla pärjättiin hienosti viime talven.
 
Vähän aikaa sitten luin testistä jossa Ecco ja Richter saivat ainoina kenkinä hyvän arvosanan lastenkengissä, mm. Viking rankattiin liian kiertojäykäksi.
Meillä on ollut Eccon, Richterin ja Kavatin kenkiä ja ollaan oltu tyytyväisiä, myöskin Tepsuja on paljon kehuttu.
 
mulla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ne kuomat on sitten huonoimmat mahdolliset kengät, kun eivät tue nilkkaa yhtään...
ei vielä kokemusta, mut kengät pitäs ostaa. Tätä mäkin vähän kuomista mietin, että tukeeko ne mitään, kun varsi nilkasta liian löysä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Viking Goretexit on meillä ollut kaikilla lapsilla ja kuopuksellekin sellaiset on ostettu. Ihan loistavat sekä pakkasella että loskalla :)
Muutamilta olen kuullut, että eivät pilttien mielestä jalassa mitkään maailman parhaimmat kengät. Itse aion meidän taaperolle kuitenkin ne talveksi ostaa. Ja toisiksi kengiksi tietysti kuomat :heart:
 
maria
...nahkaiset talvikengät joissa villasekoitevuori! Nahka on paras materiaali jalalle. Hyviä merkkejä ovat mm.Bisgaard, Bundgaard ym Omalle lapselleni tilasin www.pikkujalat.fi verkkokaupasta ensin mainitut; kauniit ja hyvät nahkajalkineet!
 

Yhteistyössä