Millaiset talvikengät teillä ITSELLÄNNE on?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itselle hakusessa siistit ja LÄMPIMÄT puistokengät ja sitten myös lämpimät kaupunkikengät... En vaan löydä mitään kivaa, tai jos löydän niin hinta tulee esteeksi...
 
"vieras"
Mulla on vaan sellaset talvinilkkurit joita käytän kaupungilla ja lämpösaappaat muuten kovalla pakkasella ulkoiluun. Mutta edelleen on etsinnän alla ne "täydelliset" talvikengät.
 
"hipsi"
Mulla ei ole oikein eikä ole mahdollisuuksia ostaakaan. Viime talven jotkut halpiskengät missä on joku vuori. Niihin villasukkia sisään niin pärjää sen minkä on pakko pärjätä.
 
Kirppikseltä 90-luvulla ostetut mustat huopikkaat, joihin just vaihdettiin uudet kumipohjalliset viime talvena ja nyt kuin uudet (pohjalliset maksoi 35€!) ja kirpparilta tänä vuonna ostetut marjapuuron väriset Vikin Goret koko 40, maksoi 10€. Ns. kauppakengät on hankintalistalla, viime vuotiset kulahti yhden talven aikana ja ja joutaa roskiin (vieläpä Vagabondit!).
 
"Pom"
Kaikenmaaliman saappaita, mutta parhaat on Janitan mustat lyhyt varrelliset.

Pulkkamäkeen jne laitan Kuoman nauhalliset kengät.... niilläkin alkaa olla ikää, joten uudet pitäisi hankkia.

Ihastellut ihmisten jaloissa sellaisia pitkävartisia mokka kenkiä, joissa "sauma" ulkosyrjässä...Mutta omistaen räpylät sekä kaasupullo pohkeet.. hoh hoijaa.. ostan kengät jotka mahtuu, en mitkä on ihanimmat :/
 
el naturalin ihanat saappaat jotka mies osti mulle muutama vuosi sitten kun itse en raaskinut, hinta oli 170€.... nuo on sellaiset kaupunki kengät. sit tarttisinkyl viel jotkut tänne maalle sopivat ettei tarttis koko ajan varoa ja sais villasukankin äliin.
 

Yhteistyössä