MILLAISET TOSSUT VAUVALLE ULKOILUUN/PÄIVÄUNILLE NÄIN PAKKASILLA?

Vauvamme ei osaa nukkua sisällä, joten joudun nukuttamaan häntä kovemmillakin pakkasilla ulkona. Millaisia töppösiä eli tossuja teidän pikkuiset pitävät nukkuessaan ulkona päiväunia?

Nyt pärjätty tuplavillasukilla, mutta olen miettinyt jos ostais joko lampaanvillaiset tossut (vuori siis aitoa lampaanvillaa) tai sit tällaiset thinsulate tossut:

http://www.babycare.fi/cat/images/59951_iso_0909_19d.jpg

Jos jollain tollaiset thinsulate tossut niin kerrotko mielipiteesi!

KOKEMUKSIA HYVISTÄ JA ENNEN KAIKKEA LÄMPIMISTÄ TOSSUISTA OTAN ILOLLA VASTAAN! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni mun:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oli lammastossut ja kylmällä ilmalla vedin vielä villasukat päälle eli vähän isot villarit.
Olivat siis ilmeisesti lämpimät? :)
Toivottavasti, ei kyllä kylmään ole koskaan herännyt ja saattoi nukkua 5 tuntia pihalla. Tosin oikein kylmillä ilmoilla lykkäsin lapsen ulkorakennukseen, ei ole niin kylmä kuin pihalla.
 
vauva8kk
Meillä vauva 8kk nukkui tänään ensin 1.5h ulkona kun oltiin puistossa ja jatkoi sitten vielä 1.5h lasitetulla parvekkeella uniaan, pakkasta oli n.-13 astetta. Päällään hänellä oli sisävaatteet, äitiyspakkauksen toppahaalari (ekaa kertaa päällä, säästetty kovimmille pakkasille), reiman tumput, töppöset ja villapipo, pakkauksen makuupussi ja rattaiden pehmeä kantokoppa. Herättyään tyttö oli varsin lämpöinen, joten meillä ainakin riittää reiman toppatöppöset mainiosti. Jos pakkaset tästä vielä kiristyy, niin laitetaan sitten vielä villaa väliin...
 
mn
Mun lapsilla on ollu potkari ja sukka ja villasukka ja äp:n toppatöppöset =) Tosin untuvapussissa ei hirveitä tarvi olla kun tulee hiki jos liikaa pukee vaikka olis kuinka kova pakkanen =)
 

Yhteistyössä