Millaisia ajatuksia sinussa herättäisi jos näkisit pk:ssa hoitajan joka tiedettävästi käy usein viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
No, en tiedä. Luultavasti ei ainakaan olisi suosikki hoitajiani eikä luottamus olisi niin suuri kuin muuten voisi olla. Ihan siksi, että yleisestikin pidän tuolla tavoin käyttäytyviä ihmisiä typerinä ja raivostuttavina. En ymmärrä tuollaista örvellys kännäämistä, vaikken mikään absolutisti itse olekaan.
 
Musta on surullista, jos ylipäätään ihmisten juhlinta menee siihen, että pitää kutsua poliisit paikalle. Musta olis myös kurjaa, jos lapseni näkisi hoitajansa räkäkännissä pubin ulkopuolella. Toisaalta, miksi lapseni olisi siihen aikaan pubin ulkopuolella....

Mun puolesta on siis periaatteessa ihan sama, vaikka päiväkodin täti strippaisi tai huoraisi vapaa-ajallaan, kunhan se ei vaikuta mitenkään lasten hoitoon. Alkoholiongelmaista tätiä kyllä varmaan tarkkailisin tavallista enemmän, ettei ole kännissä töissä.
Mä olin yks viikonloppu jatkoilla, jossa kuunneltiin hiljasella musiikkia, juteltiin ihan normaaliäänellä, kukaan ei huutanut tms. Ykskaks soi ovikello, kaksi poliisia oven takana, joku soittanut koska oli kuulunut PALLON POMPPOTTELU ääniä :D
 
[QUOTE="Vieras";28077465]No kyllä se nyt ihmisestä jotain kertoo jos homma lähtee noinkin pahasti lapasesta..
Ei kunnolliselle ihmiselle käy noin.[/QUOTE]

Ei tarvitsekaan olla kunnollinen ihminen voidakseen hoitaa lapsia. Se lastenhoito on työ muiden joukossa, ja ammattitaito ratkaisee, eivät muut henkilöön liittyvät ominaisuudet.
 
Hjaa, en oikeastaan tiedä mitä sanoisin. Onneksi lapseni eivät ole enää päiväkoti-ikäisiä, etteivät voi altistua sellaisen baarikärpäsen virikevastuulle.:rolleyes:

Vakavasti ottaen, jos joku lasteni päiväkodin henkilökunnasta olisi jatkuvasti viikonloppuisin kaatokännissä ördäilemässä ja mekastamassa naapurustossa, herättäisi se närää minussa, jo muunkin kuin sen vuoksi, että ko. ihminen olisi sitten maanantaina lapsiani hoitamassa.

Mutta enpä tiedä ilahtuisinko sen enempää, jos näkisin jonkun muun ammattikunnan edustajan hirveissä lärveissä joka viikonloppuisesti ja riehumassa niin, että poliisit pitäisi soittaa paikalle. Jos kyseessä olisi vaikka vakiovuoroni bussikuski, astelisin kyllä vähän arastellen maanantaina hänen kyytinsä, eikä hammaslääkärin tuolikaan kaikkein kutsuvin olisi, jos sunnuntaina näkisin hammaslääkärin öykkäräivän ( ja tämä toistuisi jatkuvasti ) ja maanantaina olisin aamulla menossa hänelle juurihoidettavaksi.
 
Antakaa toisten elää omaa elämää ja eläkää itse omaanne!! Ettähän työ edes tiedä miksi ne poliisit on siellä ollu? Ap voinut ihan vittuillessaan ne ite sinne soittaa kun tuntuu niin kyylä olevan että pitää olla vahtoomassa muiden menemisiä ja tulemisia. Ja utsia muilta mitä tapahtuu ja missäkin viikonlopun aikaan.
 
"emppis"
Jos ko. henkilö on töissä selvinpäin ja hoitaa työnsä, niin mikäs siinä. Enemmän olisin huolissani niistä vanhemmista, jotka käyttäytyvät samoin ja menevät kotiin vapauttaen lapsenvahdin (jos on moinen tullut edes hankittua...) ja jääden itse siinä kunnossa vastuuseen lapsistaan.
 
"Vieras"
Ei minua häiritsisi tuo tieto mitenkään, kunhan se ei vaikuta töihin. Sen sijaan yksi lastenhoitaja on kyllä "mustalla listallani", kun hän kertoi vievänä lapsensa päivittäin eräälle parkkipaikalle leikkimään ja vei sinne myös erään ystäväni lapsen häntä hoitaessaan. Kyseessä siis iso lumikasa keskellä isoa ja erittäin vilkasta parkkipaikkaa ja sinne vain vei lapset pulkkien kanssa laskemaan.
 

Yhteistyössä