Millaisia kenkiä te naiset käytätte sateella esim. kauppareissulla?

  • Viestiketjun aloittaja "Hoopo"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24438523:
Mun tyyliini ei oikein istu "hauskat" vaatteet. Ymmärrän kyllä, että joidenkin luonne sitä vaatii. Minut passitettaisiin varmaan mielentilatutkimuksiin, jos tulisin työpaikalle tulta syöksevissä kumisaappaissa ja pupujussinkorvamyssyssä. Lapseni voisivat kyllä tykätä!
Niin, minä en käy prismassa töissä, niin voin mennä sinne saappaissa. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24438533:
Niin, minä en käy prismassa töissä, niin voin mennä sinne saappaissa. :snotty:
No jos olisin prismassa töissä, niin enköhän mä laittaisi jalkaani ennemmin vaikka crocsit kuin korkkarit. Enkä kyllä astelisi siltikään kumisaappaissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24438593:
No jos olisin prismassa töissä, niin enköhän mä laittaisi jalkaani ennemmin vaikka crocsit kuin korkkarit. Enkä kyllä astelisi siltikään kumisaappaissa.
Point being?
En minäkään töihin mene kumisaappaissa, vaikka voisinkin jos siltä tuntuisi. Kysyttiin, missä kengissä mennään kauppaan. -> Sateella mieluiten kumisaappaissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24438608:
Point being?
En minäkään töihin mene kumisaappaissa, vaikka voisinkin jos siltä tuntuisi. Kysyttiin, missä kengissä mennään kauppaan. -> Sateella mieluiten kumisaappaissa.
Niin? Mitä sä aloit höpöttää prismassa työskentelystä? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24438896:
Tässä puhuttiin missä kengissä mennään "prismaan" ja sä, muruseni, selität että et voi mnenä kumisaappaissa töihin. Kuvittelin tästä että prisma on sulle työpaikka.
Ei tässä kyllä ole kukaan muu puhunut prismasta kuin sinä.
Mutta, puhuin yleisesti, ei mun perustyyli ainakaan muutu, meen mä sitten shoppailemaan tai töihin. Erona vaan se, että töissä todennäköisesti saisin negatiivista palautetta hölmöstä pukeutumisestani. Enkä kyllä edes tiedä ketään, joka pukeutuisi töihin jakkupukuun, ja päivän päätteeksi kävisi vessassa vaihtamassa jotkut leikkisät vermeet päälle. Tai ei ainakaan mun työpaikoilla ole koskaan ollut tällaisia tapauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24439127:
Enkä kyllä edes tiedä ketään, joka pukeutuisi töihin jakkupukuun, ja päivän päätteeksi kävisi vessassa vaihtamassa jotkut leikkisät vermeet päälle. Tai ei ainakaan mun työpaikoilla ole koskaan ollut tällaisia tapauksia.
Onko kumisaappaat sun mielestä leikkisät :confused:? Mä taas pidän niiden käyttämistä (muualla kuin töissä) säänmukaisena pukeutumisena. Aika kireetä on, jos aina pitää olla viimeisen päälle vermeet ja sama tyyli niin töissä kuin vapaalla.
 
Mä yritän tällä hetkellä pidättäytyä ulkona liikkumisesta sateella kun mulla on vaan läpsykät ja lenkkarit. Jos on pakko lähteä niin mieluummin laitan läpsykät koska lenkkarit alkaa haisemaan pahalle jos ne kastuu :(
 
Jos menen autolla tai bussilla niin jalassa on normit kengät, eli ne mitkä sattui asuun sopimaan. Mutta jos menen kävellen kauppaan ja sataa, jalassani on kumisaappaat.

Ne on punaiset ja niissä on valkoisia palloja. Oh yes, kehtaan!
 
  • Tykkää
Reactions: felina

Yhteistyössä