Millaisia kokemuksia N&N:n Easytec haalarista?

Aion ostaa tytöllemme Nicky&Nellyn easytec kevät haalarin. (Tulikohan nimi oikein?) Millaisia kokemuksia teillä on? Saa vapaasti haukkua ja kehua. Aikaa huomiseen- sitte meen ostaan, jos vielä olen tuon haalarin kannalla. Saa kehua myös muita vettä&tuulta pitäviä, hengittäviä ja kukutusta kestäviä haalareita. Kiva olisi myös tietää kauanko teillä ollu käytössä, paljoko olette maksaneet ja mistä olette ostaneet.

Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan :flower:
 
Minnali
Meillä on ollut käytössö Nickyn ja Nelly Easytech talvihaalarit n. vuoden ikäisellä pikkuneidillä, ja olemme ainakin olleet tosi tyytyväisiä. Hinta oli edullinen, ja haalarit toimivat noin pienellä varsin mainiosti! Eli ainakin talviversioita suosittelisin!
 
silja
Minäkin tykkään Rasavillista, olen noita halpiksiakin kokeillut ja tullut lopputulokseen ettei köyhän kannata ostaa halpaa, kalliimmaksi tulee ostaa kaksi halpis-pukua talvessa, molemmille. Rasavillit kannattaa ostaa erikoisliikkeestä eikä tavaratalosta, saa alennusta ;) Itse maksoin alle sata euroa vaikka ovh. olikin enemmän :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2005 klo 17:14 möhkösfantti kirjoitti:
minä pidän itse rasavil-haalareista, taisinpa ostaa anttilasta ja maksoin päälle 200euroa. pitää hyvin vettä ja kestää kulutuksen, ihan on reimatecin haalarin laatuinen =)

Mutta jos sinä maksoit haalarista 200?, niin silloin reilusti yli reima tecin hinnan. Menikö hinta väärin?
 

Yhteistyössä