Millaisia lahjoja haluaisit saada, jos olisit nyt raskaana?

zzz
Melkein mitä vain =D Mitä kukakin haluaisi/voisi antaa, ei väliä onko halpaa, kallista vai mitä..
Kaiken voisin ottaa vastaan mitä puuttuu ja kaikki puuttuu eli:
-unisex vauvanvaatteita, kaiken kokoisia
-vaippoja
-rintareppu/kantoliina
-sitteri
-hoitoalusta
-vauvanvaunut
-pinnasänky
-petivaatteet vauvalle, patja, peitto
-tutteja, tuttipulloja
-hoitolaukku
-rintapumppu, rintakumit, liivinsuojat
-perusrasvaa yms.
-soseita, korvikkeita
-leluja, kirjoja
-turvakaukalo
-lahjakortti jonnekin

KAIKKI KÄY =)
 
zzz
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Melkein mitä vain =D Mitä kukakin haluaisi/voisi antaa, ei väliä onko halpaa, kallista vai mitä..
Kaiken voisin ottaa vastaan mitä puuttuu ja kaikki puuttuu eli:
-unisex vauvanvaatteita, kaiken kokoisia
-vaippoja
-rintareppu/kantoliina
-sitteri
-hoitoalusta
-vauvanvaunut
-pinnasänky
-petivaatteet vauvalle, patja, peitto
-tutteja, tuttipulloja
-hoitolaukku
-rintapumppu, rintakumit, liivinsuojat
-perusrasvaa yms.
-soseita, korvikkeita
-leluja, kirjoja
-turvakaukalo
-lahjakortti jonnekin

KAIKKI KÄY =)
Lisään tähän vielä:
-jonku vaavilehden tilaus
 
s&v
Minusta paras lahja minkä sain odotusaikana oli lahjakortti jalkahoitoon mieheltäni. Muuten minulla ei juuri ollut vaivoja raskauden aikana, mutta jalat turposivat ja olivat kipeät. Toinen mikä olisi voinut olla mukava olisi lahjakortti kampaajalle.

Vauvanvaatteita ja -tarvikkeita sen sijaan en tahtoisi. Näin jälkiviisaana voi sanoa, että aika harvat niistä, varsinkin jos ne ovat lapsettomien hankkimia, on kauhean käytännöllisiä. Meidän tytöllä on rivi mekkoja ja useammat farkut joita ei montaa kertaa ehditä käyttää kun ei ne oikein lattialla ryömimisen opetteluun sovellu ja äitiyspakkauslaatikko täynnä vaaleanpunaista joista osa on jo liian pieniä ja osa liian suuria vielä. Me kun tykättäis muistakin väreistä. Jos sukupuolta ei ole tiedossa on vaatteiden hankinta vaikeaa. Joten hemmotelkaa mieluummin äitiä raskausaikana.
 
lämpussi joka sopii turvakaukaloon, imetystyyny, kantoliina, otsakumemittari, hoitoapua vauvan kanssa, alku ajan pieniä vaatteita, sideharsoja ison läjän, kestovaippoja, lahjakortin jonnekkin vaateliikkeeseen ja ehkä mylös jonnekiin kauneushoitolaan.
 
.
Itse haluaisin n. 70cm vaatteita vauvalle. Monesti tulee ihan pieniä vaatteita. Olisi kiva kun olisi isompia vaatteita valmiina odottamassa. Monesti jotkut 50-56cm vaatteet ovat käytössä kerran- kaksi, kun jo ovat pieniä.
 
Itselleni kaikkea hemmottelua, mikä ettei tulevalle isällekin. :)

Vauvalle en toivoisi mitään ennen syntymää. Vaan jos toivoisin vauvalle jotain niin nätin kylpypyyhkeen, peiton/viltin, soittorasian, tossut voisin vaikka toivoa.
 
zazi
Paras lahja mitä sain kuopusta odottaessa oli lahjakortti intialaiseen päähierontaan. Jos vielä kolmannen muksun saan, niin toivon että raskausaikana lahjat on mulle. Ja syntymän jälkeen sit vauvalle :)
 
Saana Sarianna
Mä valmistan raskaana oleville bolahelmiä, bolakorujahan on vaikka mitä mutta nämä ovat uniikkeja ja lopputulokseen saa vaikuttaa värivalinnoilla tai muilla yksityiskohdilla.
Kuvia ja lisätietoja löytyy mun face sivuilta: Memory Pearls.
Käykää kattomassa, vielä ehtii tilaukset jouluun
 

Yhteistyössä