millaisia omituisuuksia sinulta löytyy ? palstafriikit, pinoutukaa!

mie aloitan:

- en voi syödä nakkien tai makkaroiden päitä
- en siedä kökköjä ruuassa muuten, esim. jugurtin on oltava täysin sileää mutta kiisselin jauhopaukkuja on kiva poksautella suussa
- en tykkää kahvin mausta, mutta nuuhkisin avattua kahvipakettia vaikka kuin kauan
- en tupakoi, mutta tupakan tuoksu on mielestäni seksikäs
- tykkään kun varpaitani räplätään, erityisesti jos hinkataan varpaiden väliä
- en mene yöllä vessaan pimeässä, samoin jos esim. tyyny tippuu lattialle en nosta sitä tekemättä valoa
- vaatteiden pesulaput ärsyttävät.. ihoa siis
- tehdessäni kaakaota, mätän samalla jauhetta lusikalla suuhun. lapsuudesta jäänyt tapa
 
Laulava Lomittaja
-en nuku,jos en ole imuroinut
-kaappien ovet on oltava heti kiinni,kun sieltä on jotain otettu/laitettu sinne
-mukiriviä ei saa sotkea,tai pillastun
-tiskipöydän on oltava puhdas!
 
Lex
Syön kotona ainoastaan kiiltäväpintaisilla ja tietyn mallisilla lusikoilla, kodin ulkopuolella voin käyttää sitä mitä annetaan.

Jätän aina puoli kuppia kahvia mukiin kylmenemään, en voi juoda sitä kun se viilenee liikaa.

Kun rentoudun, laitan aina vaistomaisesti oikean käden housunkauluksesta sisään.

En voi sietää tussin ääntä paperia vasten.

Inhoan koskettaa lähisukulaisiani (lapsia lukuunottamatta), vaikka ventovieraiden kosketus ei haittaa minua tippaakaan.
 
"vieras"
Ei mitään, olen normaali.

Tai no se, että pelkään vähän joitain paikkoja, erityisesti jännittää mennä meidän pihalle (kerrostalo). Tai en niinkään niitä paikkoja, vaan pelkään sitä, että muut juttelevat keskenään ja mulle ei puhu kukaan, pelkään että ne miettii että tuossa tuo mörökölli nyt on, taaskaan ei puhu kelleen. Kiusallisia hiljaisuuksia ja sitä että mua tuijotetaan, arvostellaan ulkonäköä ym.
 
Meillä on laitettava kaikki hedelmien kuoret yms HETI roskiin kun kuorinta on valmista. Niitä kuoria ei voi siis säilytellä missään pöydällä siihen asti, että olis syönyt. Mä en voi koskea niihin enää sen jälkeen. Ne ällöttää niin paljon, että oksennan. En tiedä miksi.

Mä en siedä lainkaan, jos jokin koskettaa mun varpaankynsien päitä. Olen kerran ajanut auton ojaan, koska sukkahousu takertui talvisaappaissa varpaankynteen ja en saanut sitä huutamalla (?) ja varpaita kipristelemällä irtoamaan. Olin ihan varma, että sekoan, niin kamala tunne se on. :LOL:

Tässä nyt pari.
 
- Laitan aina vasemman sukan jalkaani ennen oikeaa. Muistan kerran laittaneeni vahingossa toisinpäin ja silloin sukat piti ottaa pois ja laittaa uudestaan oikeassa järjestyksessä.

- Lasken aina askelmien lukumäärän kun kuljen portaissa.

- Yksin autoillessa käyn joskus vuoropuhelua itseni kanssa.

- Järjestän astianpesukoneen uudestaan jos joku on laittanut astiat sinne mielestäni väärään järjestykseen.

- Paljon muuta...
 
-En halua kätellä ihmisiä,se ällöttää
-vessapaperin pitää olla minun mielestä oikein,saatan kyläillessäkin vaihtaa rullan toisinpäin
-En voi syödä puuroa jos seassa on maito (siis kaura tai 4-viljanpuuro)
-en halua hammasharjojen olevan samassa mukissa
-en halua pitää mitään vaatteita mitkä on sametista
-inhoan ääntä kun liitutauluun piirretään

on kai niitä vielä muitakin juttuja,tässä ne mitä tuli mieleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25715385:
- Laitan aina vasemman sukan jalkaani ennen oikeaa. Muistan kerran laittaneeni vahingossa toisinpäin ja silloin sukat piti ottaa pois ja laittaa uudestaan oikeassa järjestyksessä.

- Lasken aina askelmien lukumäärän kun kuljen portaissa.

- Yksin autoillessa käyn joskus vuoropuhelua itseni kanssa.

- Järjestän astianpesukoneen uudestaan jos joku on laittanut astiat sinne mielestäni väärään järjestykseen.

- Paljon muuta...
Laitatko aina kengännauhat kiinni vasta hississä? Jos laitat, tunnemme toisemme :D
 
  • Tykkää
Reactions: TriplaIsä
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25715511:
Nauhat solmin kyllä aina jo lähtiessäni. Ja nauhojen on oltava molemmissa kengissä täsmälleen yhtä tiukalla tai uusiksi menee koko prosessi. :D
Hyvä homma, sukulainen tällä palstalla olisikin jo voinut olla hieman liikaa :D
 
-kissat on mun stressileluja, pyöritän niiden pehmeää turkkia mun sormienvälissä, se rauhoittaa ja rentouttaa :) Tuo on lapsuudesta jäänyt tapa...
-en voi polttaa tupakkaa missään nimessä, ennen kuin olen puhaltanut siihen päähän! mies yritti joskus tukkia sitä suuhun etten puhaltanut, niin meni ihan pasmat sekasin :D
-sytkäriä pitää naksauttaa 1turha kerta (vaikka heti ensimmäisellä syttyisikin), ennen kuin sillä voi sytyttää.
-en saa unta, jos en illalla ennen nukahtamista saa räpeltää puhelinta :D
-en voi nukkua naamat vastakkain miehen kanssa, ilma on jo pilaantunutta, kun mies on hengittänyt sitä ensin :D
 
En voi sietää Lumiukkoa. Siis sitä piirrettyä, mikä esitetään joka joulu. :x

Emmie nyt tiedä onko mulla sen kummempia omituisuuksia...
 
  • Tykkää
Reactions: iipunen
En saa juoda kahvia ennen kuin keittiö on siistitty.
En voi käydä nukkumaan, ennen kuin tavarat on alakerrassa ja meidän makuuhuoneessa paikoillaan.
En osaa kirjoittaa, askarrella tai piirtää ilman vesilasia.
Tykkään kloorin tuoksusta.
Myös sikari tuoksuu hyvälle, vaikka en ikinä haluaisi sitä polttaa itse.

Tykkään kierrellä hautausmaita ja kirjoittaa vainajille omia tarinoita. Mikään ei ole inspiroivampaa kuin hautausmaan perukoilla kallellaan seisova hautakivi, jossa on jonkun perheen hauta. Ah, mitä tarinoita!
 
Aina kun aloitan uuden seurustelusuhteen, en voi imuroida miehen kuullen ainakaan kuukauteen, koska minua hävettää kun imurista lähtee niin kova ääni |O
sama juttu kaikkien muitten kodinkoneiden kanssa, esim. saatiin joululahjaksi sähkövatkain, jouduin pari kertaa totuttelemaan yksin sen käyttöön ennenkuin "Kehtasin" käyttää sitä kovan äänen takia miehen edessä. :D :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25715385:
- Laitan aina vasemman sukan jalkaani ennen oikeaa. Muistan kerran laittaneeni vahingossa toisinpäin ja silloin sukat piti ottaa pois ja laittaa uudestaan oikeassa järjestyksessä.

- Lasken aina askelmien lukumäärän kun kuljen portaissa.

- Yksin autoillessa käyn joskus vuoropuhelua itseni kanssa.

- Järjestän astianpesukoneen uudestaan jos joku on laittanut astiat sinne mielestäni väärään järjestykseen.

- Paljon muuta...
Sukkia lukuunottamatta samat, jopa se kengännauhajuttu :LOL: Tosin olen oppinut sietämään "eriparikengännauhoja", kun ei ole enää aina aikaa viilata niitä kuntoon.

Pyörittelen kihlasormusta käsissäni ja sormissani jatkuvasti, se kutittaa ja tuntuu mahtavalta. Mies ei voi ymmärtää tätä ollenkaan ja pelkää, että hukkaan sormuksen joskus.

Inhoan kuunnella yskiviä ihmisiä.
 
Aina kun aloitan uuden seurustelusuhteen, en voi imuroida miehen kuullen ainakaan kuukauteen, koska minua hävettää kun imurista lähtee niin kova ääni |O
sama juttu kaikkien muitten kodinkoneiden kanssa, esim. saatiin joululahjaksi sähkövatkain, jouduin pari kertaa totuttelemaan yksin sen käyttöön ennenkuin "Kehtasin" käyttää sitä kovan äänen takia miehen edessä. :D :ashamed:
Ihana! :D

Minä joskus nykyisen aviomieheni vasta tavattua, en kehdannut siivoilla kun tunsin itseni jotenkin kamalan kömpelöksi toisen tuijottaessa siinä.
 
sillo ku hermostun niin rupeen nyplää vasemman ranteen sisäihoa.

kahviin makeutusaine on pakko laittaa heti ennenkuin se kahvi on kupissa.

Jätän aina 2senttiä kahvia kupin pohjalle ku pelkään niitä mahdollisia muruja (kerran sain puoli kuppia muruja suuhun ja siitä jääny ykä refleksi)
 
"..."
Aina kun aloitan uuden seurustelusuhteen, en voi imuroida miehen kuullen ainakaan kuukauteen, koska minua hävettää kun imurista lähtee niin kova ääni |O
sama juttu kaikkien muitten kodinkoneiden kanssa, esim. saatiin joululahjaksi sähkövatkain, jouduin pari kertaa totuttelemaan yksin sen käyttöön ennenkuin "Kehtasin" käyttää sitä kovan äänen takia miehen edessä. :D :ashamed:
Hienoa :D
 

Yhteistyössä