Millaisia textareita olette saaneet väärään numeroon?

  • Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulle tuli kerran kuvaviesti, jossa näkyi miehen muna sivusta päin.. Se ei ollut mikään roisi kuva kuitenkaan.. Taisi siinä jotain tekstiäkin olla. Pistin viestin, että taisi tulla väärään ja sieltä tuli nolot pahoittelut takaisin :D
 
Sattuu ja tapahtuu
Jollekin opelle tarkotettuja poissaolo ym. -viestejä lapsista tuli elo-syyskuussa monen viikon ajan. Parille ekalle vastasin, että väärä numero, sit kirjotin jo, et tarkistakaa opelta oikee numero! Loppuihin en vastannu mitään.

Monen monta vuotta sitten olin yöllä saanu viestin, jossa joku huusi saavansa keskenmenon ja käski jonkun tulemaan sairaalaan... Aamulla oli sit ilmottanu, et kun ei kiinnosta niin voit poistua mun elämästä vauvaa meille ei tule. Oli kyllä ihan pakko vastata, että viestit tullu väärään numeroon. Toivottavasti asia selvisi.

Sit oon saanu viestin pienen prinsessan syntymästä kuvan kera :) ulkomailta... en vastannu.

Ite oon onnistunu sekottamaan pomoni ja mieheni numerot, oli hieman hämmentävä viikonalotus palaveri töissä seuraavana maanantaina.
 
Mieheltäni "kuole pois", piti mennä kaverille kuulemma. Alkuviikosta sain hempeän viestin, jossa kerrottiin monelta työt loppuu ja suukkoja. Tarkistin numeron (välillä huvikseni tsekkaan kuka kyseessä) ja meinasin kuolla nauruun, kun lähettäjäksi selvisi mieheni hyvä kaveri :D Jätin vastaamatta viestiin, mieheni lupasi hoitaa asian.
 
Mä sain joskus, kolmisen vuotta takaperin, kuvaviestin vastasyntyneestä vauvasta ja alla oli teksti, että poika tuli. Tuijotin pitkän aikaa mykkänä, sitä kuvaa ja ihmettelin, että kukahan sukulainen on saanu lapsen. No, kaiken ihmetyksen keskellä laitoin viestin: onnea pienestä prinssistä, mutta tais olla vääärä numero :D. Ton jälkeen ei ole mitään tullu.
 
"vieras"
Mulla naurattaa tää vieläkin monen vuoden jälkeen, en olis ikinä uskonut että näin voi käydä mutta no..Päädyin baari-illan lopuksi sänkyyn vanhan sutinan kanssa vaikka seurustelin. Olin juuri päässyt kotiin pienen morkkiksen kanssa kun eräältä miespuoliselta kaverilta tulee viesti: 'Alkoi sitten vanha suola janottaa..'. Menin ensin aivan paniikkiin ja sitten sain kauhean raivarin koska se mun yhden illan juttu tiesi mun seurustelevan (ja olin luottanut siihen että ei puhuisi meistä kellekään) ja lisäksi heillä oli tämän viestin laittaneen kaverini kanssa ainakin yksi yhteinen ja molemmille melko läheinen kaveri. Kaverini tunsi myös silloisen mieheni, tosin välit eivät olleet mitenkään erityisen hyvät.
Soitin sitten raivona kaverilleni ja heti kun hän vastasi puhelimeen tiuskaisin että mistä sä kuulit ja keskustelu jatkui suurinpiirtein näin:
K: Ai mitä?
M: Kertoko *piip* sulle? Voi v*ttu arvasin että se yks menee heti juoruamaan johonki *kauheaa jupinaa*
K: Mistä sä puhut?
M: No siitä viestistä!
K: Mistä viestistä?
M: No siitä minkä laitoit äsken
K: Häh?
M: Se että alkoiko vanha suola janottaa
Tässä vaiheessa toisessa päässä tulee pitkä hiljaisuus ja sen jälkeen kaveri repeää aivan täysillä nauramaan ja toteaa sitten vain että jaajaa, vai semmosta ja kertoo sitten että viesti oli tarkoitettu hänen exälleen joka oli kuulemma ollut yötä exänsä luona. Ja halusi sitten tietysti tietää että mitäs mulla on tullut tehtyä..Silloin v*tutti mutta nykyään tää tapaus naurattaa jo aivan hillittömästi :D
 
Mun lanko kyseli kerran mikä mulla kestää kun melkein koko joukkue on jo paikalla ja sauna lämmin. Kerroin olevani kovin otettu jos lätkäjoukkue haluaa mut saunakaveriksi mutta ikävä kyllä mulla on sovittuna muuta. Oli kaljapäissään lähettänyt viestin mulle kun pelikaveri oli puhelimessa mun jälkeen.
 
"vieras"
Kerran sain kutsun jonkun pikkupojan 5-vuotissynttäreille. Vastasin, että onnittelut X:lle mutta taisi tulla väärään numeroon. :)

Tämä ei ole varsinaisesti väärä numero-juttu, mutta mulla oli teininä ihailija, joka lähetti mulle viestin ja kertoi tulevansa vaikka meille kotiin esittäytymään. Kerroin etten ole kiinnostunut, mutta hän lähetteli mulle tekstareita vielä senkin jälkeen. En edes tiennyt kuka tyyppi oli ja miltä hän näytti, mutta hän tiesi minut!

Pahinta oli se, että tyypillä olikin ilmeisesti tyttöystävä, joka taisi joskus tuntemattomana soittaa mulle mutta ei puhunut luuriin mitään. Pian sen jälkeen eräänä sunnuntaiaamuna joku tyttö pommitti mua tekstareilla ja kysyi "mitä sun ja X:n välillä on". Yritin selittää, että en edes tunne ko. tyyppiä eikä meidän välillä ole tasan yhtään mitään! Tyyppi laittoi mulle nimpparionnitteluitakin vielä pari vuotta myöhemmin, mutta sittemmin luovutti...
 

Yhteistyössä