Millaisia uusperheitä täältä löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja Katitak
  • Ensimmäinen viesti
Katitak
Minä olen 30v onnellisesti aviossa elelevä nainen.
ex-liitosta minulla on poika Janne 8v :heart: Erosimme exän kanssa 7v sitten, ja 5v sitten käveli vastaan uusi rakkaus :heart:
Aviomiehellä on entisestä liitosta tytöt Joanna 13v ja Emilia 12v sekä poika Samuel 8v.

Hei! =) Olen 30v onnellisesti aviossa elelevä äippä.
Exästä erosin 7v sitten, siitä liitosta minulla poika Janne,8v :heart:

5v sitten vastaan kävesi uusi rakkaus, nykyinen mieheni :heart:
Kihloihin menimme, kun olimme seurustelleet vajaan vuoden. Naimisiin kolmen vuoden päästä tapaamisesta (kesällä 2004). Eli olemme olleet naimisissa jo 2v :heart: Aviomiehellä on entisestä liitosta lapset Erika 13v, Emilia 12v sekä Samuel 8v.

Keväällä 2003 syntyi meille yhteinen muksu, Antti (3v) :heart: Seuraava lapsi siunaantui vuonna 2005, Alissa (1v1kk) ja kolmas syntyy 04/07 :heart: :D

poikani suhtautuu todella hyvin uusiin sisaruksiinsa, ja uuteen isäänsä.
Kuten myös miehen lapset!

Nyt menee todella hyvin ja vilskettä riittää kun on meitä yhteensä 8 saman katon alla

=)
 
kaikkea hyvää teille! :flower:

seurustelin erään ihanuuden kanssa vuoden ja sitten kihlat.
Pai päivää ennen kihloihin menoa syntyi tytär, Nella.
Kun Nella oli 1v1kk, kihlattuni ja tyttäreni isä meni taivaaseen.
3 vuoden kuluttua kihlattuni kuolemasta, tapsin uuden miehen.
Olimme seurustelleet 2 vuotta, kun syntyi tytär Julia.
Kun Julia oli 6kk, erosimme. Olin kahden tytön yksinhuoltaja 4 vuotta, kunnes elämääni tuli uusi rakkaus.
Hänen kanssaan olen viettänyt nyt 7 yhteistä onnellista vuotta.
Hänellä on entisestä liitosta poika, Riku.
ja yhteisiä lapsia meillä on yksi, Veera.

eli siis Nella 17v, Julia 11v, Riku 9v ja Veera 2v :heart:
 
Mä olen 25v, pojat 12/01 ja 7/05
Nykyisen miekkosen kanssa ollaan avoliitossa,miehellä omia lapsia 3kpl. 6v,3v ja 2v. Suunnitteilla se yhteinen joskus tulevaisuudessa. Hienosti meillä kaikki hyväksyy toisensa.
 
meidän uusperhe on tällänen minä 26v uusperheen äiti. miehelläni on edellisestä suhteesta tyttö 5v. mikä asuu täällä meillä. käy oikean äitinsä luonna joka toinen viikonloppu. lasten isä 27v. minulla ja miehelläni yksi yhteinen poika 2v2kk ja toinen yhteinen tulossa la 27.03.2007. tällänen perhe löytyy meiltä =)
 
ChiliCat
Minä olen 29 ja mieheni 21, yksi yhteinen lapsi nyt vuoden ikäinen poika ja minun aikaisemmasta liitosta tyttö 9 ja poika 7, ollaan oltu naimisissa reilu 3v. :heart:
 
mie
Meillä asustellaan avoliitossa. Uusperheen äippänä toimin minä 25v ja isänä mieheni 30v. Miehellä on edellisestä liitosta lapset 7v ja 5v , jotka ovat meillä n. joka toinen viikonloppu ja muuten aina kun sopii. Meidän yhteinen esikoisemme syntyi alkuvuodesta-06. Että tämmöstä meillä! :heart:
 

Yhteistyössä