Millaista on Avon kosmetiikka?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
itse tilaava
Itse olen avonin konsulentti tavallaan. Siis tilaan näin itselleni tuotteita ja saan sen lisäalen niistä. Kerran anoppi tilasi samalla jokusella kympillä. Tilaan shampoot, suihkugeelit ja vartalosuihkeet jne. avonilta ja kerralla reilusti. Tyytyväinen olen ollut, mutta tosiaan jotkut purkit on tiukkoja ja pitää itsekin vääntää niitä auki jotain kulmaa vasten(vartalonkuorinta-aine mm.). Tuo tosin vain pieni haitta. Laatu on itselleni tarpeeksi hyvä. Lasten tuotteet jopa tosi ihania ja ihanan tuoksuisia.
 
tosi huonoja
itselle ei ainakaan sopinu, oli tosi laaduttomia :/ käytössä oli siis ihon puhdistus tuotteita, meikkivoidetta yms. en suosittele, tietysti henkilökohtaista ja yksilöllistä miten toimii
 
vieraas
Rasvaiselle iholle hyvä meikkivoide on se meikkivoidevaahto. Muut aikas huonoja laadultaan.

Hyviä tuoksuja on Avon femme tms ja sit sellainen läpinäkyvä neliskanttinen pullo.

Suhkugeeleistä parhaita on ne suihkuvoiteet. Geelit jotenkin "limaisia". Tuoksut hyviä eikä kaikkia haittaa tuo koostumus.

Shampoot ja hoitoaineet lähes kaikki testaamani on hyviä. Tuoksut aika voimakkaita.

Hiusvärit ok laadultaan.

Ripsivärit on olleet enimmäkseen ihan verrattavissa Lancomeen. Esim. se joku Full tms ja Infinitize

Uudet luomiväripaletit joissa on neljä väriä on tosi hyviä ja laadukkaita.

Kulmaväri sellainen missä on kitti ja väri niin on hyvä "liima" kulmakarvoille ja se väri ihan huippuhyvä.

Hiusöljyt on hyviä.

Kynsilakat on aikas huonoja laadultaan ja huulipunasta vain Luxe-sarja on hyvä. Huulikiillot ihan ok lähes kaikki jos vaan sopiva väri löytyy.

Naamarasvat on mun mielestä huonoja. Niistä jää ihme kalvo kasvoihin.

Jalkarasvat on hyviä.

Aivan huipputuote on intiimisaippua. Se on hyvä myös kasvojen pesuun ja lasten herkälle hipiälle.
 

Yhteistyössä