millaista vatsatautia nyt kiertää?!. eilispäivä ja viime yö meni rankassa vatsataudissa, nyt sitten tärisyttää ja paleltaa siihen

  • Viestiketjun aloittaja moonshine
  • Ensimmäinen viesti
moonshine
nukuin yöllä ehkä 1h, pätkissä. kaiken kurjuuden kruununa meni huonot pöksyyn keskellä yötä, ilman mitään varoitusta. heräsin ja trikoot oli täynnä sitä itteään... :( mahaa pisteli & nipisteli niin perhanasti, oksensin kunnes yökin pelkkää sappinestettä... aamuyöllä alkoi sitten hiottaa ja janottaa, nyt paleltaa ja tärisyttää kamalasti. en tiedä onko lapsi saamassa saman taudin, eilispäivänä ei oikein syönyt ja tänään aloitti juomalakon... ! mies joutui menemään kuuteen töihin, mutta sai onneksi pomolta luvan lähteä pari tuntia normaalia aikaisemmin kotiin..
 
viluinen
mulla ollu maha tänään ja eilen hieman löysällä, vessassa joutunu juoksemaan kerran tuntiin. nyt otin yhden imodiumin niin rauhoittui. pitäskö vielä hakea rela tabletteja??
 
Meillä kesti yli viikon verran mahatauti pojalla. Oksensi ja ripuloi vuorotellen. Pientä lämpöä oli, mut kunnon kuumetta ei onneksi tullut. Itse selvisin pelkällä päivän ripuloinnilla, kuten myös mies. Raju tauti oli pojalle, mut onneksi söi ja joi koko ajan kohtalaisen hyvin. Pienin pääsi kerran oksentamalla ja pari löysää ulostetta tuli.
 
vieras
Tampereella ainakin kuuluu olevan rajua tautia liikkeellä. Oksentaessa kuulemma tulee ripulit housuun vaikka miten pinnistelee.

Mitenköhän tuon ällötaudin onnistuisi välttämään?
 
Meillä alkoi viime viikonlopulla vastaavanlainen tauti. Ekaks sairastui mies, sitten esikoinen ja sitten kuopus ja mä. Onneksi on nyt ohi. Jestas sitä pyykin määrää. :/ Vikana sairasteluyönä mä palelin ja nivelet särkivät oikein kunnolla.
 

Yhteistyössä