Millaistahan olisi olla TODELLA rikkaan miehen vaimo?

  • Viestiketjun aloittaja Duunarinvaimo
  • Ensimmäinen viesti
Duunarinvaimo
Mietin tässä, että millaistahan olisi olla todella rikkaan miehen vaimo? Siis,ettei tarvis miettiä aina kauppalaskuja tai sitä, miten pärjää tulevan hoitovapaan ajan.

Ja voisi vain katsoa etuovi.comista jonkun unelma talon ja ostaa pois, tuosta vain. Nyt kärvistellään ihan liian pienessä kerrostaloasunnossa. Tai sitten voisin mennä autokauppaan ja ostaa ihanan uuden auton, ihan itselleni vaan. Ei tarvisi aina miettiä tuon yhden auton käyttöä tai bussiaikatauluja lapsen kanssa.

En usko, että onni lisääntyisi kuitenkaan. Olen nyt varsin onnellinen ja rakastan miestäni uskomattoman paljon ja meillä on ihana rakastavainen, luottavainen ja kunnioittava suhde.

Onko täällä ketään rikkaan miehen vaimoa? Onko elämä helppoa, kun on rahaa jolla mällätä?
 
Dimangeja Sormissa
Mä olen varakkaan miehen vaimo, en nyt sanoisi rikkaan kuitenkaan. Mutta onhan se helppoa, kun on rinnaikkaisvisa, eikä siis tarvi miettiä, että onko tilillä rahaa vai ei, kun siellä on aina.

Mutta ei meillä silti ole mitään öky-taloa, aika tavallinen uusi rivari, mutta kivalla paikalla. Ja onhan mulla oma auto, jonka mies maksaa.

Mutta ei meidän parisuhde silti enää mikään onnellinen ole, muttei se kyllä tuohon rahaan liity mitenkään. Joten vaikea sanoa... Ottaisinko sitten sun elämän ihanan suhteen kanssa vai oman rahallisesti huolettoman elämän vähän huonommassa suhteessa...

Ole onnellinen hyvästä suhteesta. Sitä kun ei rahalla saa, vaikka haluaisi.
 
Kai se nyt paljonkin helpompaa rahan kanssa pelata jos sitä ois riittämiin. Ja kait siitä miehestä jonkinverran täytyis välittääkin että sen kans jaksasi kauemmin ollakin, niin että niistä rahoista pääsee jotenkin nauttimaankin. :D
Niin ja kyllä mäkin ennemmin olisin se rikas puolisko... :)

Mä olen aina ollut sitä mieltä että kyllä se raha tekee onnelliseksi. :whistle:
 
narkissos
Mulla on rikas mies, mutta ei mikään helppo luonne.
Välillä mietin eroa, sillä ei raha tosiaan tuo onnea. Avioehto on tottakai,
joten joutuisin "takaisin" köyhään elämään.
No pointtina se, että raha ei tuo onnea. Täytyy myöntää, että miehen rikkaus vähän sokaisi, kun tavattiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dimangeja Sormissa:
Mä olen varakkaan miehen vaimo, en nyt sanoisi rikkaan kuitenkaan. Mutta onhan se helppoa, kun on rinnaikkaisvisa, eikä siis tarvi miettiä, että onko tilillä rahaa vai ei, kun siellä on aina.

Mutta ei meillä silti ole mitään öky-taloa, aika tavallinen uusi rivari, mutta kivalla paikalla. Ja onhan mulla oma auto, jonka mies maksaa.

Mutta ei meidän parisuhde silti enää mikään onnellinen ole, muttei se kyllä tuohon rahaan liity mitenkään. Joten vaikea sanoa... Ottaisinko sitten sun elämän ihanan suhteen kanssa vai oman rahallisesti huolettoman elämän vähän huonommassa suhteessa...
Ole onnellinen hyvästä suhteesta. Sitä kun ei rahalla saa, vaikka haluaisi.
Jos voisi ottaa molemmat, niin sehän olisi ihan täydellistä =)
Totta puhuakseni en mä ainakaan mitään suuria rikkauksia kaipaa, mulle riittää, että tulee hyvin toimeen eikä tarvitse joka penniä laskea.
 
Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja narkissos:
Mulla on rikas mies, mutta ei mikään helppo luonne.
Välillä mietin eroa, sillä ei raha tosiaan tuo onnea. Avioehto on tottakai,
joten joutuisin "takaisin" köyhään elämään.
No pointtina se, että raha ei tuo onnea. Täytyy myöntää, että miehen rikkaus vähän sokaisi, kun tavattiin.
No ennemmin rikas kuin koyha, luonnehairioita esiintyy kummassakin luokassa varmasti yhta paljon.
 
narkissos
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Alkuperäinen kirjoittaja narkissos:
Mulla on rikas mies, mutta ei mikään helppo luonne.
Välillä mietin eroa, sillä ei raha tosiaan tuo onnea. Avioehto on tottakai,
joten joutuisin "takaisin" köyhään elämään.
No pointtina se, että raha ei tuo onnea. Täytyy myöntää, että miehen rikkaus vähän sokaisi, kun tavattiin.
No ennemmin rikas kuin koyha, luonnehairioita esiintyy kummassakin luokassa varmasti yhta paljon.
Toisaalta saatat olla oikeassa, jotenkin toi lohdutti kovasti.
Hän kyllä ostaa mitä haluan, ei kai läpeensä paha ihminen niin tee?
 
Mä oon sitä mieltä, että köyhänä on helpompi olla, ei tarvi pelätä, että kukaan varastaa mitään tai joku olisi katellinen, kun ei omista mitään, ainakaan mitään arvokasta. Tietty ihan mukava on, että mies tienaa ruoanpöytään eli ihan alin peruselanto onneksi on sentään.
 
Eräs
Alkuperäinen kirjoittaja narkissos:
Mulla on rikas mies, mutta ei mikään helppo luonne.
Välillä mietin eroa, sillä ei raha tosiaan tuo onnea. Avioehto on tottakai,
joten joutuisin "takaisin" köyhään elämään.
No pointtina se, että raha ei tuo onnea. Täytyy myöntää, että miehen rikkaus vähän sokaisi, kun tavattiin. [/quote

Minullakin vähän sama juttu, juuri sain itsestäni irti sen että jätin tämän miehen... Naimissa ei kyllä oltu. Kyllä se pienen itsetutkiskelun paikka itselleni oli kun en miestä voinut enää edes sietää mutta helppo elämä kyllä houkutteli. Voin kyllä myöntää etten miehessä nähnyt enää muuta kuin rahat. Ylipainoinen, sovinistinen ällötys. Ihan hävettää oma käytös.
 
Sun miehesi voisi olla kovin erilainen, mikäli hän sitä mammonaa myös vaalisi eikä vain tuhlaisi pois. Mutta onnellisuus ei minusta ole poissuljettava asia niin rikkaana kuin köyhänäkään.

Kyllä rikaskin miettii mitä ostaa ja milloin. Tuskin kukaan haluaa kämppää ostaa tosta vain vähän väliä. Todella rikas voi olla ihan todella pihikin...
 
jaah, voisin kuvitella että itse en koskaan menisi yhteen todella rikkaan miehen kanssa... koska en halua suhteessa epätasa-arvoa rahallisesti... en halua olla elätettävä, en halua olla edustusvaimo, en halua olla jotain mitä siinä asemassa pitäisi olla... ja jso sellaisessa suhteessa olisin niin olisin onneton..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Minä olisin mieluummin itse se todella rikas.
Niin mäkin. Mä olen siinä mielessä tasa-arvoisuuden kannattaja, että mä en osaisi elää toisen siivellä vaan mulle on tärkeetä että itsekin ansaitsee ja toki mitä pienempi tuloero on, sen parempi. Sen vuoksi mä en edes haluaisi todella rikasta miestä, koska mä stressaisin itseni hengiltä miettimällä miten pääsisin mahdollisimman liki samoja tuloja kuin puolisolla.
 
huhuu
Miksi rikkaan miehen vaimo, miksi ei itse rikas mieluummin? Mä en ymmärrä tätä kotivaimo-mentaliteettia tällä palstalla. Kaikki asiat ikään kuin koetaan ja toteutetaan miehen kautta, jännää ja vähän sairasta.

Mut itse kysymykseen, ainakin olisi sitten rahaa:D Jos itsellä ei olisi ongelmia elää pelkästään toisen rahoilla, niin elämä helpottuisi luultavasti taloudellisten seikkojen osalta. Mä en kykenisi elämään siivellä, olisi pakko tehdä jotain itsekin. Jos ei tulojen puolesta, niin oman pään takia, kotivaimoksi en jäisi missään nimessä.
 
Ok
Todella rikas... Hmm.. Me ollaan tarpeeksi rikkaita, ei todella rikkaita. Kaupasta voi kantaa kotiin oikeastaan kaiken mitä haluaa ja matkoilla käydään ( ulkomailla ja kotimaassa) n.4 kertaa vuodessa ilman että se on mistään pois... Ollaan onnellisia myös. Ja aidosti rakastetaan toisiamme ja meille kummallekin perhe on se tärkein elämässä. Köyhempääkin elämää nähneenä ja eläneenä voinn sanoa että on mukavaa kun ei tartte jokaista penniä laskea ja tietää että on varaa ostaa lapsille kaikki se mitä ne tarvitsee. Me ei olla puhuttu varakkuudesta muille. Eletään normaalia elämää normaalissa talossa. Käydään normaalisti töissä myös. Ja lapset ei todella saa kaikkea minkä haluavat.
 
köyhä
Mulla on siis elämä niin paskaa. Ulospäin en voi sitä esim. työkavereille näyttää, mutta ehkä ne huomaa kun elämänilo on kadonnut.
Mies ostaa mtiä vaan, mut on pirun ilkeä. Ei kuitenkaan väkivaltainen.
Mutta muistuttelee koko ajan et "ostin autonkin sulle, etkä oo kiitollinen" sun muuta paskaa, jos oon esim. eri mieltä hänen kanssaan.
Mokomakin paskiainen!
 
Ihan jees
Mikäs täsä ollessa. Mies painaa duunia ja mä lapsen kans kotona. Kaupungillaan vietetään aikaa melko paljon ja ystävien luona.
Miestä aika harvoin näen mutta sen verran on hyvä rahatilanne etten sen takia miestä laita vaihtoon.
Mies maksaa kaiken, ruuasta siivojaan ja lomareissuihin :)
 

Yhteistyössä