millanen on sinun sisustustyyli?

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
..
esim. millä väreillä sisustat, tykkäätkö krääsästä vai pelkistetystä ilmeestä jne jne?

mun maku on pelkistetty, turha roina ja tilpehööri veks, maanläheisillä, hillityillä väreillä sisustan ( ruskea, beige, harmaa ) ja valkoista paljon niin on valoisaa.
 
romance
Mulla sellanen kartanotyyli, romanttinen mutta ei liian. Eli pelkistystä myös mutta romanttisia elementtejä sekaan, liian mummolameininki olisi kuitenkin liikaa.

Vaaleahkot yleispinnat mutta värejä pelkäämättä sisustuksessa, nyt on tummaa punaista ja ruskeaa puuta, yhdistetttynä vaaleaan ja beigeen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja romance:
Mulla sellanen kartanotyyli, romanttinen mutta ei liian. Eli pelkistystä myös mutta romanttisia elementtejä sekaan, liian mummolameininki olisi kuitenkin liikaa.

Vaaleahkot yleispinnat mutta värejä pelkäämättä sisustuksessa, nyt on tummaa punaista ja ruskeaa puuta, yhdistetttynä vaaleaan ja beigeen.
sama maku
 
Mulla ei oo erityisemmin sisustussilmää, kovin yksinkertaista laitan mieluusti ja no, värejä koitan katsoa ympäristöön sopivaksi...Ei oo mitään yksittäistä suosikkia. Aika juntti sisustus meillä on. :D
 
Aika pelkistetty - ei paljon tilpehooria ole - mutta paljon varia on - ei yhta ainutta valkoista seinaa koko talossa enaa (JEEEEE - se oli mulla varsinainen projekti saada joka ikinen valkoinen seina maalatuksi varilliseksi!) Varit ovat kuitenkin aika hillittyja - mita nyt pari viininpunaista seinaa, pari limen vihreeta, seka vahan oranssia, keltaista, ruskeaa etta sinertavan/vihreaa ,,,,, Ai niin, lisaan etta meilla ei ole mitaan mustaa, harmaata tai teraksen varista missaan,, ;)
 
Keittiönoita
Jokainen huone on erivärinen ja eri mielentiloja varten suunniteltu. Valkoista pintaa tästä asunnosta löytyy tosi vähän, ellei kattoja lasketa lukuun. Tykkään myös esineistä ja niitä löytyykin paljon.
 

Yhteistyössä