millasessa asunnossa

rivarissa, 108 nekiötä: minä ja mies, 12-v poika, 2-v tyttö ja kohta syntyy kolmas. On myös koira, ja itseasiassa mun äiti asuu tällä hetkellä meillä kun on pitkällä saikulla olkavarren murtuman takia... vielä vuosi sitten asuttiin kerrostalokolmiossa, eikä olisi kolmatta lasta niihin tiloihin varmaankaan "tehty".
 
Vielä hetken asutaan väliaikaisasunnossa, 72,5 neliön rivarissa, kohta päästään muuttamaan uuteen kotiin, 123 neliön OKT-taloon. Rakennettu tässä reilu puoli vuotta. Meitä 4 henkilöä, mies, minä, lapset kohta 5v. ja 6kk.
 
Minä, mies, 4kk tyttö + kaksi kissaa, 40m2 1h+tk. Ja jonossa ollaan oltu Helsingin kaupungille nyt vuoden päivät... Hiukkasen v*tuttaa suomeksi sanottuna. Ei ole paljoa varaa lähteä Saton tai VVO:n vuokrakämppään; Kontulasta 65m2 kolmio 880e. Ei naurata ku mies on pätkätyöläinen ja minä mammalomalla. Jospa se tästä... Joskus. :kieh:
 
Lara83
oon kyllä kade teidän isoista kodeista =)
Meillä 54 neliöinen kaksio ja mieheni lisäksi reilun 5kk ikäinen vauva. No, kyllähän tänne vielä mahtuu, mutta tulevaisuudessa yksi huone lisää olisi kyllä kiva (ainakin ennen toista lasta..)

:D
 

Meillä 65 neliön pienkerrostalokaksio rauhallisella asuinalueella, kuitenkin lähellä keskustaa. Mies, minä ja lapset 2v.9kk ja 2½kk+2kissaa.
En osais ees kuvitella meille isoa omakotitaloa, aika orpo olo tulis semmoisessa..
 

Yhteistyössä