Millaset lämpimät talvikengät pojalle joka kasvanut ohi kuomien?

  • Viestiketjun aloittaja "poika"
  • Ensimmäinen viesti
"poika"
Eli meidän 10-v. poika ei suostu enää kuomia käyttämään, mistä siis lämpimät talvikengät? Esim. vikingin goretex kengät ei kelvanneet nyt syyskengiksi vaan piti ostaa vuorelliset goretennarit...
 
"a p"
[QUOTE="vieras";27367419]No eiköhän se poika ilmoita sitten mitä haluaa talvikengiksi.[/QUOTE]

Ja miten tämä vastasi kysymykseeni?

Laitoin tuossa esimerkiksi että minkätyylisistä kengistä poika tykkää mutta ilmeisesti palstamammojen isoillakin pojilla on vain kuomia talvikenkinä!
 
"vieras"
[QUOTE="a p";27367444]Ja miten tämä vastasi kysymykseeni?

Laitoin tuossa esimerkiksi että minkätyylisistä kengistä poika tykkää mutta ilmeisesti palstamammojen isoillakin pojilla on vain kuomia talvikenkinä![/QUOTE]

Jospa palstamammojen 10 vuotiaat pojat ostavat sellaiset kengät kuin kullakin paikkakunnalla on muotia?
 
"a p"
[QUOTE="vieras";27367457]Jospa palstamammojen 10 vuotiaat pojat ostavat sellaiset kengät kuin kullakin paikkakunnalla on muotia?[/QUOTE]

Hohhoi, et sitten millään halua tajua että haluaisin tietää mitkä merkit/mallit ovat käytössä lämpimäksi todettuja että tietäisi mitä ja mistä alkaa etsimään!

Mutta ei väkisin kun on noin vaikeaa!
 
Rollolainen
meidän pojilla on sellaiset "kelkkakenkien" tyyliset kengät. Merkistä en tiä mut niissäon läämminvuori ja oikeat kumoiterät, kestävät siis vettä ja kylmyyttä. ei tarvii kovillakaan pakkasilla villasukkia alle.
 
bud harmaana
Meidän poika on 8v ja vikingin goret ja kuomat kelpaa vielä (koko 36). Kerroin jo pojalle valmiiksi, että sitten kun ne ei enää kelpaa, voidaan ostaa ne vuorilliset varrelliset gore talvitennarit. Eiköhän ne ihan yhtä lämpöset oo kuin perinteiset talvigoret.
 
Minä olen tehnyt tällaisissa tapauksissa niin, että olen ottanut sen lapsen mukaan ja mennyt kenkäkauppaan. Sitten se lapsi on valinut sieltä kengät ja minä olen katsonut, että laatu ja hinta on kohdallaan. Vaikea antaa merkkejä ja malleja, koska ne vaihtelee vuosittain paljon. On vain mentävä katsomaan kauppaan. Plus että joku tykkää niistä kelkkakenkätyyppisistä ja toiset vaikka nauhallisista nahkakengistä.

Tuon ikäisen lapsen pitää alkaa opetella vaatteiden ja kenkien valintaa.
 

Yhteistyössä