Millaset vaunut

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:47 taizii kirjoitti:
teillä on?

Täällä vauvakuumeisena oon vaunuja katellu ja päättäny et hankin jollain tavalla kolmipyöräset. :D

Laittakaa vaikka kuvia jos teiltä löytyy..
Meillä oli käytetyt Emmaljungat ( tosi hyväkuntoiset =) ) joihin ostettiin sitten ilmakumirenkaat. Tosin ne on tällä hetkellä isälläni kierrossa. :D
 
mama87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:47 taizii kirjoitti:
teillä on?

Täällä vauvakuumeisena oon vaunuja katellu ja päättäny et hankin jollain tavalla kolmipyöräset. :D

Laittakaa vaikka kuvia jos teiltä löytyy..
me ostettiin kolmipyöräiset silloin kun vielä olin raskaana ja ne oli käytössä noin 1,5v ja ihan hyvät oli!mut sit teki mieli toisenlaiset ja ostettiin brion nova classic kombivaunu ja se on aiva ihana!!siis niin mukava töyntää kun se aisa on niin levee:)mut se komipyöränen on hyvä kun sen saa niin pieneen tilaan:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 21:53 mama87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:47 taizii kirjoitti:
teillä on?

Täällä vauvakuumeisena oon vaunuja katellu ja päättäny et hankin jollain tavalla kolmipyöräset. :D

Laittakaa vaikka kuvia jos teiltä löytyy..
me ostettiin kolmipyöräiset silloin kun vielä olin raskaana ja ne oli käytössä noin 1,5v ja ihan hyvät oli!mut sit teki mieli toisenlaiset ja ostettiin brion nova classic kombivaunu ja se on aiva ihana!!siis niin mukava töyntää kun se aisa on niin levee:)mut se komipyöränen on hyvä kun sen saa niin pieneen tilaan:)
Saako udella, että miten noi kolmipyöräset toimi talvella hangessa? Kiinnostas kauheesti kolmipyörästen osto, kun on niin kivan näköset, mutta käytännöllisyys mietityttää :/
 
Kiva ku joku on vastaillut..Mä haluaisin gessleinin kolmipyöräset mutta hinta oli noin 700e. Että mistäs sellasen rahan repäis juu..No onneks ihan vielä ei oo vaunujen aika...tai emmä tie onks se nyt niin onnekskaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 22:47 nelly83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 21:53 mama87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:47 taizii kirjoitti:
teillä on?

Täällä vauvakuumeisena oon vaunuja katellu ja päättäny et hankin jollain tavalla kolmipyöräset. :D

Laittakaa vaikka kuvia jos teiltä löytyy..
me ostettiin kolmipyöräiset silloin kun vielä olin raskaana ja ne oli käytössä noin 1,5v ja ihan hyvät oli!mut sit teki mieli toisenlaiset ja ostettiin brion nova classic kombivaunu ja se on aiva ihana!!siis niin mukava töyntää kun se aisa on niin levee:)mut se komipyöränen on hyvä kun sen saa niin pieneen tilaan:)
Saako udella, että miten noi kolmipyöräset toimi talvella hangessa? Kiinnostas kauheesti kolmipyörästen osto, kun on niin kivan näköset, mutta käytännöllisyys mietityttää :/
Ne kolmipyöräset toimii melkein paremmin kuin nelipyöräiset hangessa! ;)
 
GDF
ai toimii muka paremmin ku nelipyöräset... ja pah!!! meillä oli just quinny speedit.. menimme ekoilla tammukuun lumilla mutta jäimme jumiin parin sentin hankeen!!! tyttö meinas tippua rattaista mutta onneks oli viispisetvyöt kiinni... keikkas yhtäkkii niin pahasti että en kyllä sen jälkee lähteny rämpii niitten kaa.. tosin me kyl asutaa järven rannassa joten tuulee voimakkaasti ja sataa kaikki lumet meiän nurkille :p mut kylhän kolmipyörä on muuten ihan paras!! nyt ostin meille traxx:in rattaat ja on ihan parhaat.
 
meillä on herquleksen joggerit, ja nyt ainakaan ei oo mitään ongelmaa oo ollu kulkea hangessa. kaupan kanssa voi usein opia siitä maksusta, vaikka lyhentää sitä summaa 4 kuukauden aikana ja sitten ne vaunut saa hakea kun on kokonaan maksettu!
 
jenni87 harmaana
Mä kannatan nelipyöräsiä... tosin sellasia ei ole meillä ollut, joten kokemustakaan ei ole, mut kolmipyöräset on liian muodikkaat mun käyttöön. :D Meillä siis Emmaljungan Classic sport kuomu/yhdistelmät...
Hyvin toimii, kävelemme vaunukävelyjä hyvin vähän. Lähinnä parvekerattaina nuokin on.
 
jenni87 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 22:10 jenni87 harmaana kirjoitti:
Mä kannatan nelipyöräsiä... tosin sellasia ei ole meillä ollut, joten kokemustakaan ei ole, mut kolmipyöräset on liian muodikkaat mun käyttöön. :D Meillä siis Emmaljungan Classic sport kuomu/yhdistelmät...
Hyvin toimii, kävelemme vaunukävelyjä hyvin vähän. Lähinnä parvekerattaina nuokin on.
Siis sellasia kolmipyöräsiä meillä ei ole ollu eikä ole, nelipyöräset on. :ashamed:
 
vanhako jo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:47 taizii kirjoitti:
teillä on?

Täällä vauvakuumeisena oon vaunuja katellu ja päättäny et hankin jollain tavalla kolmipyöräset. :D

Laittakaa vaikka kuvia jos teiltä löytyy..
JOKOS OSTIT?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 23:46 gdf kirjoitti:
ai toimii muka paremmin ku nelipyöräset... ja pah!!! meillä oli just quinny speedit.. menimme ekoilla tammukuun lumilla mutta jäimme jumiin parin sentin hankeen!!! tyttö meinas tippua rattaista mutta onneks oli viispisetvyöt kiinni... keikkas yhtäkkii niin pahasti että en kyllä sen jälkee lähteny rämpii niitten kaa.. tosin me kyl asutaa järven rannassa joten tuulee voimakkaasti ja sataa kaikki lumet meiän nurkille :p mut kylhän kolmipyörä on muuten ihan paras!! nyt ostin meille traxx:in rattaat ja on ihan parhaat.
No se riippuu varmaan merkistä!! ;) Koska meidän kolmipyöräset on toiminut TOSI HYVIN hangessa!
 
Meillä on kahdet tuplarattaat kaikkein käytetyimmät.
Äskettäin hajosivat esikoisen vanhat emmaljungat.

Toiset tuplarattaat on Ora Land:t (käytössä meidän 5viikkoisilla)
http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=36&img=73

Ja 3,5v ja 1,5v tytöillä on käytössä Brio Twinetet
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/brio/briotwinette/varimustademinpunainennro159/
 
Mulla on ollut Traxx- joggerit eli kolmepyöräiset on menty hienosti hangessa aamulla aurattomalla tiellä ja muutenkin kun kääntyvä pyörä se on vaan niin loistava keksintö.
Meille on tulossa vaavi lokakuussa ja sisarrattaiden osto edessä joten nyt olisi nämä joggerit+vaunuosa (eli ne näyttä vaunuilta kun sen vaihtaa) niin myytävänä.
http://kotimami1.vuodatus.net/

Tuolta näkee kuvat ja lisää tietoa sekä multa voi kysyä lisää sähköpostitse.
 

Yhteistyössä