millasia tatskoja teillä on?

mä haluaisin uuden tatskan mut en oikee tiiä millasen :/

tuoho sääreen ajattelin laittaa,mietin et oisko tyhmä jos siinä ois kiinalaisilla kirjaimilla se usko,toivo,rakkaus..tai onko se ny logo vai mite se sanotaan :ashamed: :D
 
Kovin monenlaisia löytyy omalta iholta:)

Oik. korvan takana/kaulassa: Kirsikan kukkia
Oik. olkapää: Isopääkallo ja seittiä
Vas. Käsi: 3/4 täynnä, tulee myös loppu käsi kunhan lapsi syntyy ja imetys on ohi.
Oik. ranne: Nimi
Lapaluissa on molemmin puolin linnut
Pohkeissa lukee teksti My Way..

Kovin paljon lisää tahdon kunhan vaan sen aika tulee:)
 
Yhden bändin logo nilkassa, niskassa tyhmä tribaali jonka peitän joskus jollein hienommalla kuvalla, ranteessa enkeli ja esikoisen syntymätiedot.

*muoks* Syyskuussa otan olkapäihin/rintakehään uuden kuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/album/2852203-sekalaista-p

Tuollaisia :) Pari noista on vielä vähän kesken..
määki haluaisin lasten nimet mut en oikee tiiä et mihi laittasin ja tuleeko sit kauhee lista ku kuitenkin 4 lasta =)
vai laittasko pelkät etukirjaimet :/

hitsi ku vaikee päättää :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
määki haluaisin lasten nimet mut en oikee tiiä et mihi laittasin ja tuleeko sit kauhee lista ku kuitenkin 4 lasta =)
vai laittasko pelkät etukirjaimet :/

hitsi ku vaikee päättää :headwall:
Mä en oikein ajatellu tuota tatuointia tarpeeksi pitkälle ku tuohon ei nyt mahdu meidän tulevan lapsen nimi :/ Mutta ilmeisesti tämä tuleva on poika, joten voi keksiä uuden tatuoinnin ja laittaa siihen sen nimen :D Tyttö jos on niin olis kurjaa laittaa eri paikkaan, mut eipä ole paljoa vaihtoehtoja.
 
Olkapäässä neljä kiinalaista merkkiä, vasemmassa lapaluussa ruusu ja nilkkaan on tulossa joskus syksyllä delfiini. Kun yhden on saanut aikaiseksi otettua, niin niihin tulee käsittämätön himo ja pakko saada koko ajan vaan lisää :whistle:
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/album/2852203-sekalaista-p

Tuollaisia :) Pari noista on vielä vähän kesken..
määki haluaisin lasten nimet mut en oikee tiiä et mihi laittasin ja tuleeko sit kauhee lista ku kuitenkin 4 lasta =)
vai laittasko pelkät etukirjaimet :/

hitsi ku vaikee päättää :headwall:
Mulla on itsesuunniteltu sydänkuvio, jossa on jokaiselle lapselle oma sydän - paikkana on tietenkin tuo kohta, missä on mun sydän.
Mitään kirjaimia tai nimiä siinä ei ole, on vaan ne sydämet, ja lapset ovat itse saaneet päättää mikä sydän kuvaa ketäkin.
Ja mulla on myös neljä lasta.
 
Mm. Lasten ja miehen kiinalaiset horoskooppimerkit, angelus, liskoja, pääskynen, tribaalia, kukkaköynnös selkärangassa, tähtiä (yksi jokaiselle perheenjäsenelle) ja pentagrammi.

Kova suunnittelu on käynnissä kaiken aikaa, vielä kun voittas lotossa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
kävikö toho niskaan kipeää? tuntus et sattuu ku siin on se luuki :eek:
Eipä juuri :) Mut mie kyllä yritin pitää sillon ajtukset ihan jossain muualla, luin twilight kirjaa siinä samalla niin en sillain hokassu sitä sattuko vaiko eikö :D
Tuohon käteen kun tehtiin niin purin kyllä hammasta aikalailla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
kävikö toho niskaan kipeää? tuntus et sattuu ku siin on se luuki :eek:
Eipä juuri :) Mut mie kyllä yritin pitää sillon ajtukset ihan jossain muualla, luin twilihgt kirjaa siinä samalla niin en sillain hokassu sitä sattuko vaiko eikö :D
Tuohon käteen kun tehtiin niin purin kyllä hammasta aikalailla :D
aivan =)
mulla on kuitenki kyl aika korkee kipukynnys et eiköhän siit hengisä selviä,laitto sen mihi laitto :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
kävikö toho niskaan kipeää? tuntus et sattuu ku siin on se luuki :eek:
Eipä juuri :) Mut mie kyllä yritin pitää sillon ajtukset ihan jossain muualla, luin twilight kirjaa siinä samalla niin en sillain hokassu sitä sattuko vaiko eikö :D
Tuohon käteen kun tehtiin niin purin kyllä hammasta aikalailla :D
aivan =)
mulla on kuitenki kyl aika korkee kipukynnys et eiköhän siit hengisä selviä,laitto sen mihi laitto :whistle: :D
Kyllä selviää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
kävikö toho niskaan kipeää? tuntus et sattuu ku siin on se luuki :eek:
Eipä juuri :) Mut mie kyllä yritin pitää sillon ajtukset ihan jossain muualla, luin twilight kirjaa siinä samalla niin en sillain hokassu sitä sattuko vaiko eikö :D
Tuohon käteen kun tehtiin niin purin kyllä hammasta aikalailla :D
aivan =)
mulla on kuitenki kyl aika korkee kipukynnys et eiköhän siit hengisä selviä,laitto sen mihi laitto :whistle: :D
Kyllä selviää :)
Mulla ei ole niskaan eikä ranteeseen sattunut mut nilkkaan sattus :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Ei minkäänlaisia, eikä tule. Minusta ne kaikki on rumia.
Tätähän tässä just kysyttiinkin! :LOL: :hug: Oikiasti aika naurettavia nämä jotka AINA tulee vinkumaan tatuointi-aiheisiin ketjuihin, että tatskat on rumia. Aivan kuin tässäkään alootuksessa olisi kysytty mielipidettä asiaan. :whistle:
 

Yhteistyössä