millasii suppareita?

  • Viestiketjun aloittaja VF82
  • Ensimmäinen viesti
Supistukset tuntuivat selässä, mahassa ja reisissä. Kivun sieti melko hyvin silloin kun se osui näihin kohtiin yhteen kerrallaan, mutta kun kipu osui selkään, mahaan ja reisiin yhtäaikaa niin silloin tuntui melkoisen tuskaisalta...mutta kun tiesi että kuolemaksi se ei ole :) Huutamalla itsensä sen supistus-tuska aallon yli aina eteenpäin pääsi.

Olen monesti miettinyt että miksi korostetaan sitä että supistukset olivat todella kipeät ja kipu oli yhtä helvettiä...koska kuitenkin jokaisen senhetkinen kipukynnys on erillainen. Tavallaan sitä kipua ei voi vertailla.
 
Krisse-80
Mulla tuntu supparit takapuolessa, reisissä ja selässä, ei yhtään mahassa. Istuun en pystyny ollenkaan, ku heti alkoi supistaan. \|O

Viimeset supparit ennen ponnistusta oli niin kovia, että multa puutu kädet ja jalat kivusta supistuksen ajaks... Ja ne kyllä todella tuntu ihan siä kohdunsuulla semmosena oikein kovana lihaskipuna, joka tulee sisältäpäin. Auts! Mutta nopsastihan toi oli ohi onneks. Ponnistusvaihe oli mulla helpompi, vaikka huusin ja nauroin vuoron perään, ku likkaa ulos ponnistelin! ;)
 
rouva-79
ensimmäisessä kivut oli kovat,tuntui lähinnä selässä ja mahassa...mut siedettävät kuitenkin :)

toisessa supistukset alkoi heti niin rankkoina et jalat lähti alta...tyttö tulikin sit syöksyllä...
 
selässä tunnui luonnolliset ja sairaalan käynnistetyt mahassa. hirveempiä olivat ne käynnistetyt, mutta hengitin uloshengitystä siten, että piirsin mielssäni ympyrän. niinkuin kelloa olisin seurannut jokaiseen akseliin voimakas ulospuhallus. sain myös kipulääkkeitä,mutta vasta epiduraali auttoi joksikin aikaa.

miulla kesti kolme vuorokautta nuo supparit ja kohta uusi koetus edessä. kaikkeen sitä ihminen ryhtyykin ja vielä useempaan kertaan. ;)

en itedä olikoo tämä vastaus vähän asian vierestä,mutta tsemppiä nyt kuitenkin kaikille synnyttämään meneville. siitä selviää!
 

Yhteistyössä