Mille (erikois)lääkärille minun kannattaisi varata aika?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minulla on sormissa ja varpaissa kipua. Kipu on levinnyt vähitellen myös ranteisiin ja nilkkoihin. Kipu on melkein jatkuvaa, mutta ei niin kovaa, että tarvitsisin kipulääkkeitä. Liikunta ei ainakaan pahenna kipua. Minulla on myös käsissä ihottumaa, mutta en tiedä, että onko sillä yhteyttä kipuihin. Ensin oli kipua vain sormissa.
 
Jos
Ajattelit yksityistä puolta, niin menisin varmaan yleislääketieteen erikoislääkärille. Nuo sun vaivat voi viitata niin moneen ongelmaan, että alkuun olisi syytä tehdä ihan perustutkimukset.
 
vieras
Itsekin mietin tuota sisätautilääkäriä. Reumakokeetkin kait hoituisivat siellä. En tiedä, että mitä sisätautilääkäri näkisi aiheelliseksi tutkia, mutta ehkäpä olisi hyvä lääkäri? Ehkä hänellä olisi näkemystä, koska eihän tästä yhtään tiedä, että mitä tämä on. Kipu on muuttunut laajemmkasi jo aika kauan...
 
vieras
Enpäs muistanutkaan yleislääkärien olemassa oloa. Kiitos, varaankin ajan sinne, ellei tule vielä parempaa vinkkiä.

Onneksi on vakuutus... Onko kellään suositella hyvää yksityistä lääkäriä Helsingissä? En ole käynyt muualla kuin työterveyslääkärilläni vuosiin, mutta onneksi otin vakuutuksen jäätyäni kotiin hoitamaan lapsia.

ap
 

Yhteistyössä