Milloin I-ultraan kutsu? - Helsinki

Ensimmäinen neuvolareissu takana ja siellä terkkari sanoi, että postissa pitäisi tulla kutsu ekaan ultraan. Enpäs vaan yhtään tajunnut kysyä, että millonkahan kutsu tulee, että tietäis millon se sitten on. Onko kellään tietoa? Ja Kättärille olis siis tarkoitus mennä.
 
Siis ihan siihen "normaaliin" ultraan oon menossa. Ja tiedän, että se on viikoilla 12-14, mutta kiinnostaisi millon Helsingissä ne lähettää kutsun sinne, koska aiemmin en siis saa tietää tarkkaa ajankohtaa.
 
Öö ei ole kai olemassa mitään "normaalia ultraa"? Se ensimmäinen ultra on aina se varhaisultra ja sitten niskapoimu-ultra on yleensä viikon 12 paikkeilla (näin ainakin itselläni). Se kutsu tuli ainakin mulle ihan hyvissä ajoin, tyyliin kuukautta aikaisemmin ainakin.

En sitten tiedä, että mitä tarkoitat tuolla "normaalilla ultralla", jos kyseessä ei ole tuo niskapoimu-ultra.
 
Mä olin kans ekassa ultrassa 11+6 ja olisinkohan saanut 7 tai 8 viikolla kutsun kättärille. Ainakin tuntui pitkältä ajalta odottaa.
Tosin neuvolassa sanottiin että saattaa tulla viikkoa aikaisemmin. Onneksi ei tullut niin myöhään, niin sain töissä sovittua vuorot niin että pääsin.
 
Öö ei ole kai olemassa mitään "normaalia ultraa"? Se ensimmäinen ultra on aina se varhaisultra ja sitten niskapoimu-ultra on yleensä viikon 12 paikkeilla (näin ainakin itselläni). Se kutsu tuli ainakin mulle ihan hyvissä ajoin, tyyliin kuukautta aikaisemmin ainakin.

En sitten tiedä, että mitä tarkoitat tuolla "normaalilla ultralla", jos kyseessä ei ole tuo niskapoimu-ultra.
Täällä pääkaupunkiseudulla varhaisultra ei ole mikään normaali ultra. Siihen mennään joko omalla kustanuksella yksityiselle, tai jos on jotain ongelmia, niin lähetteellä äitiyspoliklinikalle.

Ap:n tarkoittamaan np-ultraan tuli minulle kutsu vajaan parin viikon kuluttua ekasta neuvolakäynnistä. Samassa kutsussa on aika myös rakenneultraan.
 

Yhteistyössä