Milloin kertoa uudelle kumppanille

Olen melkoisen kokematon seksissä ja ylipäätään suhteissa, nyt olen alkanut tapailla ihanaa naista. Toivoisin että orastava suhteemme ei kariutuisi heti koska minulla on salaisuus ja nyt arveluttaakin pitääkö kertoa/miten kertoa ja missä vaiheessa kertoa, että ainoat seksikokemukseni on jo vuosien takaa maksullisten naisten kanssa (3krt).
Eli vaikka muutama hätäinen kokemus on, pidän itseäni käytännössä kokemattomana kun nuo maksulliset nyt on mitä on.
Kokemattomuuteni on tiedossa ja se ei haittaa (toistaiseksi virallinen peitetarina on että ainoa kokemus on joku nuorena sattunut yhden yön kohtaminen).
Eli kuinka todennäköistä on, että suhteemme loppuu välittömästi, jos otan asian näin alussa esille vai pitäisikö odottaa ja kertoa myöhemmin?
Haluaisin olla rehellinen ja kertoa näistä aikaisemmista hairahduksistani, jotta ei jäisi mitään luurankoa kaappiin, jos suhteesta tulisikin pidempiaikainen.
Otanko millaisen riskin, että asia löytyy hetken kuluttua Facebookista, tms. en pidä tätä todennäköisenä, mutta jos nainen kokee tulleensa petetyksi ja tämä olisi joku kostotoimenpide?
Mitään tauteja en testien mukaan kanna, eikä mitään oireitakaan ole mihinkään suuntaan.
Lähinnä naisten vastauksia toivoisin.
 
m4y
Paljolti on kiinni vastapuolen asenteesta.
Jollekin se voi olla ehdoton ei.
Maksullisiakin kun on monenlaisia...ulkolaisia lähes paritettuja-kotimaisia jotka tekevvät sitä osaksi nautinnosta osaksi rahasta.
Mitäpä jos tunnustelet asiaa kyselemällä vähän ohimennen....

Mutta mitä voitat kertomalla asiasta?

Haluatko tietää onko naisellasi ollut monta ennen sua...tai millaisia ovat olleet...
eläkää mielummin nykyhetkeä...unohtakaa menneisyys.
 
Paljolti on kiinni vastapuolen asenteesta.
Jollekin se voi olla ehdoton ei.
Maksullisiakin kun on monenlaisia...ulkolaisia lähes paritettuja-kotimaisia jotka tekevvät sitä osaksi nautinnosta osaksi rahasta.
Mitäpä jos tunnustelet asiaa kyselemällä vähän ohimennen....

Mutta mitä voitat kertomalla asiasta?

Haluatko tietää onko naisellasi ollut monta ennen sua...tai millaisia ovat olleet...
eläkää mielummin nykyhetkeä...unohtakaa menneisyys.
No ei tuolla nyt ollut tarkoitus hänen historiaansa mutkan kautta udella, vaan ajattelin, että ei jäisi mitään luurankoja kaappeihin.
Uskon että nuo ovat omalta kohdaltani taaksejäänyttä elämää, johon olen joskus aikanaan heikkona hetkenä langennut.
Eikä ole ollut kyse mistään ulkomaalaisista parituksen uhreista, vaan ihan kotimaisista "yksityisyrittäjistä", niin tai mistäs sitä näiden taustoja tietää, mutta ainakin tällainen kuva on jäänyt.
 

Yhteistyössä