Milloin laitatte kynttelikköjä ym. jouluvaloja?

Käytiin muksujen kanssa tänä aamuna ostamassa uusia jouluvaloja. lapset tietysti tahtois että ne laitetaan heti.
Onko nyt turhan aikaista jouluvaloihin?
Miten te muut laitatte?

En millään kykene muistamaan mihin aikaan viime vuonna valot laitoin :xmas:
 
samaa miettinyt, kun kuitenkin iltaisin synkkää, harmaata ja pimeää... voishan ne jo tosiaan kaivaa esiin, ja laitella ikkunalaudalle ja pöydille valoa ja tunnelmaa tuomaan. Ehkä joku uusikin vielä hankitaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
samaa miettinyt, kun kuitenkin iltaisin synkkää, harmaata ja pimeää... voishan ne jo tosiaan kaivaa esiin, ja laitella ikkunalaudalle ja pöydille valoa ja tunnelmaa tuomaan. Ehkä joku uusikin vielä hankitaan.

Mullakin tekis jo mieli laitella.... Tosin lapsille sanoin ettei vielä mitään laiteta.

Mitään ulkovalo sarjaa en ole laittanut, enkä kai laita kun ei tuohon pihalle oikein saa, mutta lyhdyissä palaa jo kynttilät ja vielä pitäis kaksi lyhtyä tuohon ostaa.
 
Suzyanne
Meillä on lasitetulla parvekkeella ollut siniset jouluvalot koko vuoden. Kesällä harvemmin tosin päällä pidettiin, mutta aina välillä silloinkin. :D Ollaan sitä mieltä että nimenomaan siniset valot sopii muulloinkin kuin joulun alla.
 
Minä, joulun vihaaja... :ashamed: Ostin eilen sellasen kivan kultaisen jostain oksista punotun tähden, jossa on muutama lamppu ja iskin sen heti ikkunaan! Ja mä olin ihan varma vielä 16 tuntia sitten että meille ei ainakaan sisälle joulua laiteta ehkä yksi valo ulos, mutta tuossa se tähti möllöttää ja se onkin hieno! :D Eli mulla taitaa olla jouluvalo jo ikkunassa.... :)
Naapuriin kun tästä katon niin heillä näyttää olevan koko piha jo kuorrutettu ulkovaloilla ja sisällä on ainakin 2 kynttelikköä, eli en mä oikeasti tiedä koska on liian aikasta..
 
Yritän löytää voimia siivoamiseen. Yritän jakaa jaksamiseni siihen, ettei kaikki elämässä kaadu päälle. Mies, jolle joulu on tärkein juhla koko vuonna, kyseli varovasti joulukoristeiden esille ottamisesta ja siivoamisesta. Koska koristeita ei voi laittaa, ellei perusteellista joulunalussiivousta ole tehty. Yritän ihan oikeasti, ehkä ensi viikonloppuna. :ashamed:
 
äityli
meillä ulkona jo ledit siniset ja tallilyhdyt ulkoilu illalla kivempaa ja lapsilla on värivalot...kyntteliköt sit vasta joulukuussa..ja kaupoissa on ollu joulunavaukset eli valot kehii vaan:) mut koristeita en vielä laita joulukuussa vasta..ja verhot meil on kyl kans vaihettu. laitan sit heti loppiaisena kaikki pois, näin ehtii vähän nauttia
 
äityli
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Meillä on lasitetulla parvekkeella ollut siniset jouluvalot koko vuoden. Kesällä harvemmin tosin päällä pidettiin, mutta aina välillä silloinkin. :D Ollaan sitä mieltä että nimenomaan siniset valot sopii muulloinkin kuin joulun alla.
samaa mieltä valkoinen tai sininen ei ole jouluista vaan sisustusta:)
 
xxx
Itsenäisyyspäivänä.
En tajua ihmisiä, jotka roikottavat kynttelikköjä ikkunassa lokakuun alusta helmikuun loppuun!

Kynttilät on keksitty! Ihan oikeat kynttilät siis! Sähkövalot saavat olla itsenäisyyspäivästä loppiaiseen palamassa, meillä siis.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Itsenäisyyspäivänä.
En tajua ihmisiä, jotka roikottavat kynttelikköjä ikkunassa lokakuun alusta helmikuun loppuun!

Kynttilät on keksitty! Ihan oikeat kynttilät siis! Sähkövalot saavat olla itsenäisyyspäivästä loppiaiseen palamassa, meillä siis.
On meillä niitä oikeitakin kynttilöitä, mutta mä tykkään joulusta ja marraskuun puolessa välissä pistän jo osan valoista.
Jos jonkun persusta nyppii niin ei mahda mitään :kieh: itselläni toki on muutakin elämää kuin miettiä toisten jouluvaloja tai niiden puutetta :whistle:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Meillä on lasitetulla parvekkeella ollut siniset jouluvalot koko vuoden. Kesällä harvemmin tosin päällä pidettiin, mutta aina välillä silloinkin. :D Ollaan sitä mieltä että nimenomaan siniset valot sopii muulloinkin kuin joulun alla.
samaa mieltä valkoinen tai sininen ei ole jouluista vaan sisustusta:)
Juurikin näin. Varsinkin jos on kyse pienistä led-valoista, eikä mistään kynttilänmallisista. =)
 

Yhteistyössä