Milloin mahdollista?

mutta kannattaa muistaa että 100 % varma se rakenneultra ei ole. aika hyvin ne osaa arvioida mut pieleen voi myös mennä. ja jotkut vauvat ei ees suostu sukupuolta näyttämään. mä en oikeesti ees ymmärrä et miksi se sukupuoli pitää etukäteen selvittää kun ei siitä mitään ns hyötyä ole.
 
No ehkä siitä sukupuolen selvittämisestä ei ole mitään hyötyä, mutta en näe siinä mitään pahaakaan. Minullekin se oli aikaisemmin se ja sama, kumpi sieltä tulee. Mutta siinä vaiheessa kun kuulin vauvan kuolleen kohtuun, olin onnellinen siitä, että tiesin kumman tulen synnyttämään. Raskausaikana olin ehtinyt muodostaa suhteen meidän Väinöön, jonka sitten jouduin hautaamaan.

Sisarukset puhuivat Väinöstä, eikä sukupuolettomasta "vauvasta". Kohtukuoleman jälkeisissä raskauksissa olen halunnut tietää sukupuolen etukäteen, syynä juurikin se, että pääsee lähemmäksi vauvaa, tai ainakin siltä tuntuu.

Viime raskaudessa sukupuoli selvisi rv 17 tehdyssä 4d-ultrassa. Siinä tieto oli 100%, lääkäri katsoi sukupuolen virtsateiden rakenteesta, ei ulkoisista merkeistä. Nyt meneillään olevassa raskaudessa tieto sukupuolesta tuli ihan kunnallisessa rakenneultrassa, niin selkeästi sen pystyi näkemään.
 

Yhteistyössä