Milloin mies maksumieheksi?

  • Viestiketjun aloittaja "kuumeinen"
  • Ensimmäinen viesti
"kuumeinen"
Laitetaanpas uutta ketjua pystyyn. Tuli nimittäin tämmöinen seikka mieleen, että kun on aloitettu uusi suhde ja mies käy tiiviisti luonasi. Niin missä vaiheessa odotat, että hän osallistuu ruoka ja mahdollisesti asumiskuluihin? Olettaen siis, että mies ei kuitenkaan virallisesti asu luonasi.
 
Kermakakku
Silloin kun tvattiin, minä olin työtön, hän töissä - ja hän tuli luokseni ruokapöytään. Huomasi asian noin viikossa ja tarjoutui lähtemään kanssani kauppaan ja maksamaan tai antamaan minulle rahaa.
 
"kasi"
no en missään vaiheessa, nykyinen mieskään, lasteni isä, ei juuri syö kotona, joten miksi uusikaan mies söisi? Ja jos söisi, niin mielellään vuorollaan menisin hänelle syötettäksi vapaaherrattareksi.
 
Meillä mies oli ja on edelleen vakitöissä, itse keikkailin kun tavattiin. Mies maksoi alusta asti osan ruuasta, mä maksoin asumisen. Asuttiin silloin mun vuokrakämpässä. Nyt menee niin että mies maksaa asumisen ja molemmat ostaa ruokaa kun rahatilanne sen sallii.
 
nooo
Jos sillä olisi oma asunto kuitenkin, nin en olettaisi maksavat minun kämpästä, vaikka nukkuisi siellä joka päivä. Miksi pitäisi maksaa, jos ei asuisi kuitenkaan, eli ei olisi siirtänyt kamojaan?

ruokapuoli, en kauan jaksaisi katsella miestä, joka ei tekisi ruoan eteen mitään. Jaksan juuri ja juuri ruokkia lapset ja itseni. en katselisi miestä joka tulisi valmmiiseen pöytään tekemättä sen ruoan eteen mitän.
 
"aapee"
täällä onkin näköjään enempi niin päin,että se nainen onkin se köyhä ja mies tulee ja maksaa. Meillä tuo on tosin päin, sillä hiukan hankalampi tilanne alkaa sit vaatimaan mitään :/
 
"oukkidoukki"
Asumisesta ei pidä maksaa penniäkään jos hänellä on oma asunto ja omat tavarat yms muut on siellä. Riittää että yhdestä asunnosta maksaa, ja mielestäni olisi kohtuutonta sinun vaatia jta asumiskuluja.
Ruokakulut voitte laittaa puoliksi, ja jos ukko ei siihen suostu niin ruvetkaan olemaan hänenkin asunnollaan ja hän ostaa ne ruuat sinne sit
 
"Eee"
Seurustelun alkuvaiheessa me kyllä laitettiin puolin ja toisin ruokaa toisillemme, niin en oikein osaa vastata tähän. Miksi teillä tilanne on se, että sinä et käy miehen luona syömässä vastavuoroisesti?
 

Yhteistyössä