Milloin muut päättäneet yrittää yhteistä lasta uusioperheessä?

Eli milloin teillä on päätetty että yhteinen lapsi saisi tulla? Itse olen kuumeillut jo jonkin aikaa, mieskin innostui, mutta sitten rupesi miettimään toimeentuloa ja oikeaa aikaa tehdä lapsi. Edellisestä avioliitosta minulla on jo kolme tytöstä, mutta haave olisi neljännestä vielä suht nuorena kun jaksaa vielä jotain. Tällä hetkellä lapset 6v, 4v ja 2v.

Eihän tällä kiirettä olisi, mutta vauvakuume on ikävä tauti. Sisko nyt yli puolenvälin omassa odotuksessaan ja se vain lietsoo kuumeilua!
 
Nopeasti :) puolen vuoden yhdessäolon jälkeen... Mulla ennestään 8v lapsi ja ensimmäistä yhteistä kuumeillaan... Toki ikääkin alkaa jo olla eli biologinenkin kello jo tikittää! Itse alkuvuodesta jo 35 ja mies 44! Ja tuntuu vaan oikealta ajatukselta :heart:
 
Voi kun ihanaa että muutkin haluaa nopeasti! Luulin että olen liian hätäinen, kun tahdon reilun vuoden yhdessäolon jälkeen jo pikkuisen =) Itse olen 27 mutta tuntuu että turhaa odotella liian pitkään kun mieskin on mitä ihanin ja rakastaa jo näitäkin lapsia kuin omiaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä J;30359768:
Liian myöhään. Minä olisin ollut valmis jo kuusi vuotta sitten, mutta mies ei. Nyt ollaan kaksi vuotta yritetty yhteistä lasta. Vaan ei kuulu :( Ikää 36v.
Itseänikin pelottaa että mies nyt alkaa liian pitkään odottelemaan. Toivottavasti ei! Hän on kyllä tuntunut taas hieman lämpenevän ajatukselle.

Toivottavasti teillä nyt tärppää :heart:
 
meille yhteinen eka lapsi tuli 3vuoden yhdessä olon aikana (olemme nyt olleet 4vuotta yhdessä, 3naimisissa), 2vuotta meni ennen kun tärppäsi saimme tytön joka nyt 2vee, kolmannesta kierrosta vähä vahingossa mutta iloinenvahinko odotimme toista yhteistä lastamme, nyt 1vee ja nyt olemme koittaneet tehhä kohta vuoden kolmatta yhteistä, joka ei millään meinaa tärpätä.. Minulla entisestä liitosta 4lasta (12v, 11v, 9v ja 6v) ja miehelle ei yhtään. Kaikki asutaan saman katon alla :D Minulla ikää siis 32v ja miehellä 35v.. Toimeentulona meillä lypsytila, joten tilaa lapsille on ja työpaikka kotona :)
 
Oi, teillä ainakin vilskettä riittää sitten^^ Kiva kuulla että useampia lapsia edellisestä liitosta ja silti yhteisiäkin tehdään useampi.. ei sitä koskaan tiedä kuin pahasti itsekkin vielä kuumeilee että montako tulee hankittua :D
 
Vähän alle 5kk yhdessäolon jälkeen lähti kierukka.. =)
En olis ittestäni kyllä uskonu. Esikoinen jo sen 11v ja ittellä ikää 34v. Mutta ei se vaatinu ku sen oikean kohdalle osumisen niin kummasti muuttui mielipide. Mies oli meillä se joka asiasta alkoi puhumaan ja pikkuhiljaa lämpenin ajatukselle pikkuisesta <3
 
Murros-iän kynnyksellä toinen :) Onko hän luonteeltaan millainen? Voihan se olla että tykkääkin sitten loppujen lopuksi paljonkin kun saisi pienen sisaruksen^^
Meillä tyttäret niin nuoria että nyt olisi oikein hyvä aika sisarukselle ilman isompia konflikteja, luulisin :D
 
Myö jätettiin ehkäisy pois vuosi tapaamisesta, mies ois ollu valmis aikasemminkin, mut miun harrastus vähän jarrutti suunnitelmia. Miehellä 3 lasta (13, 7 ja 5 v), itellä ei vielä lapsia. Elokuusta asti ollaan yritetty ihan tosissan ja kovasti vauvaa toivotaan, vielä ei oo tärpänny... Ei haluttas lapsille hurjan suurta ikäeroa (asuis ees kaikki hetken kotona) ja miehellä ikää jo 38,miulla 28. Jos suhde vakaa, nii yrittämään vaan... elämä on nyt! :heart:
 
Me ollaan nyt seurusteltu 4 kuukautta, tunnettu toisemme 16 vuotta. Teineinä meillä oli juttua ja sitten vain ajauduttiin erillemme niissä elämäntilanteissa. Itse perustin perheen, lapset nyt 6½- ja 7½-vuotiaita.

Lääkärin suosituksesta jätin pillerit pois syyskuussa ja lapsesta olikin puhuttu sitä ennen. Nyt yk2 menossa ja tällä viikolla jätettiin keskeytetyt yhdynnät pois eli yritys vasta alkoi varsinaisesti.

Jos ja kun suhde tuntuu vakaalta ja hyvältä niin antaa mennä vaan ;) Onnea yritykseen :heart:
 
No niin siinä meillä sit kävi, et mies lokakuussa tulee vklopuksi kotiin ja sanoo et nyt tehdään vauva. Ilmeisesti oli mun oviksen laskenu sillä nyt sitä mennään viikoilla 8+5 ja jännätään et pysyykö pieni mukana. Ultra tammikuussa joten sormet ristiin ja peukut pystyyn et kaikki hyvin! En ois kyl uskonu et ekasta tärppää mut hyvä näin^^
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu

Yhteistyössä