Milloin olette muistaneet miestänne?

vieras
Tänään tarjoilin tunnelmallisen illallisen viineineen ja jälkiruokineen. Se kai lasketaan muistamiseksi?

En kyllä koe, että mun tarvitsisi miestäni pakolla muistaa niin paljon kuin hänen minua; minä kun hoidan yksin kaikki kotityöt ja ruoan miehelle (kirjaimellisesti) nenän eteen joka päivä. Ja tietysti hoidan lapset. opiskekelen ja käyn töissä kirsikkana kakun päällä!
 
Rukoilijasirkka
Tänäänkin tein sille sienikeittoa ja teeleipää ja jätin tiskit sille. se oli muhun tyytyväinen. Sen lisäksi lähdin sen kanssa kauppaan ja olin sen mielestä hotti. Mun mielestä olen sillon aika hyvä vaimo.
 
Neljä viikkoa sitten ostin hälle toppapuvun, mikä ei ollut sitte sopiva, vaan piti palauttaa. Ostetaan se toppis sitten sellaisella kerralla, kun herrakin lähtee kauppaan mukaan.
Harvemmin meillä mitään ostellaan puolin ja toisin, eikös ne arjen pienet teot ole tärkeämpiä. Tänään jemmasin hälle sivuun pari riviä suklaata, että hänkin saa, ennenkuin lapset syö kaikki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänään tarjoilin tunnelmallisen illallisen viineineen ja jälkiruokineen. Se kai lasketaan muistamiseksi?

En kyllä koe, että mun tarvitsisi miestäni pakolla muistaa niin paljon kuin hänen minua; minä kun hoidan yksin kaikki kotityöt ja ruoan miehelle (kirjaimellisesti) nenän eteen joka päivä. Ja tietysti hoidan lapset. opiskekelen ja käyn töissä kirsikkana kakun päällä!
Kuulostaa hyvälle :)
 
piipi
mää oon kyllä aivan surkee,mut joululahjax hupparin ja sitä ennen en edes pysty muistamaan mitä ois ukko kulta multa saanut....joo puhelin tuli ostettua lahjax joskus,mut sitte huomasin et määki haluun sellasen niin sit se anto sen mulle...sille jäi se hiivatin verkonpaino edelleen käyttöön!!! et joo, vois varmaan...
 
Tjaah... Mä ostelen miehelle jotain kivaa aina välillä, joten vaikee muistaa tarkkaa ajankohtaa. Olisko siitä pari viikkoa, kun ostin muutaman kirjan. (mies lukee paljon ja mä oon mestari ostaan niitä sille) Mä tykkään muistaa myös merkkipäivien välillä, joten ostelen sillon ku rahatilanne sallii ja jotain sopivaa tulee vastaan. Yleensä kirjoja, välillä muutakin. Ystävänpäivänä ostin Riedelin konjakkilasin, (siis konjakkilasin, en aromilasia) niin voidaan maistella viskiä yhdessä. :)
 
Nirppis
Lähes joka päivä muistan jotenkin. Usein yllätän ruualla tai vaikkapa jalkahieronnalla. Jos on iltavuorossa, lämmitän saunan valmiiksi ja teen iltapalaa. Välillä yllätän hänet kesken unien.....
 

Yhteistyössä