Milloin olette ruvenneet käyttämään housuvaippoja?

anu81
Tää kiinnostaa muakin... Me ei oo vielä alotettu, tyttö on 1v 2kk. Ihan sen takia kun ovat niin kalliita. Tosin repii teipit auki heti kun vaan tilaisuus koittaa eli kesällä on varmaan pakko siirtyä housuvaippoihin jos meenaa pelkällä vaipalla olla...
 
Blueberry
Hyvä Pix....sen verran taidan olla väsynyt, että naureskelen yksikseni ihan ääneen kommentillesi. :D

Minäkin olen miettinyt, milloin poikani pitäisi alkaa houduvaippoja käyttää. Hän on vasta 3 kk mutta jo nyt heiluu ja kiermurtelee vaippaa laitettaessa ihan mahdottomasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:09 vieras kirjoitti:
Pysyykö se kakka siellä vaipassa kun sitä ottaa pois? Entä jos on ripuli niin onko sitten kakkaa pitkin reisiä?
housuvaippahan otetaan pois niin, että se revitään sivuista auki ja otetaan sitten pois aivan kuin teippivaippakin. Joten kakka ei lähde liikenteeseen. ja ihan hyvin ripulitkin vaipassa pysyy. Meillä otettiin esikoisella housuvaipat käyttöön heti kun poika oppi seisomaan. Oli niin paljon helpompi pukea päälle.

Ja tuosta hinnasta, kun joku päivitteli niiden tyyristä hintaa.. Esim. daily-housuvaipat on melki saman hintaisia kuin liberon teippivaipat. Eli ei muuta kuin rohkeesti kokeilemaan halvempiakin merkkejä. (Lidln vaipat myös hyviä :) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:09 vieras kirjoitti:
Pysyykö se kakka siellä vaipassa kun sitä ottaa pois? Entä jos on ripuli niin onko sitten kakkaa pitkin reisiä?
tytöllä aloin käyttää housuvaippoja ku oli jotain 8 kk vanha.nyt on reilu vuoden eikä puhettakaan et sais tavallista vaippaa laitettua,vauhti on niin kova..mä riisun housuvaipan aina niin et repäsen sivusaumat auki,ei ole ikinä valunu mitään .tosi kätsyjä!
 
damei pikaseen
Esikoiselta en muista. mut tyttöllä (pian 4kk) oon yhden paketin verran jo käyttänyt ja tykästyin niin et taidanpa niitä jatkossakin ostaa..ei kai talous niihin romahda jos nyt pari euroo kalliimpia on :D
Eikä muuten kinnaa mistään..kun tuota reittä ja peesua piisaa ;)
 
The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:09 Meri-Kaisla kirjoitti:
Siinä 6-8kk ikäisenä, kun ovat alkaneet rimpuilla vaipan vaihdon yhteydessä.
Samoilla linjoilla. Lapsi tekee melko hyvin selväksi, milloin ei enää sulata selällään vaipanvaihtoa. =)
 

Yhteistyössä