milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
Emmää nymmuist, mut kamalempia on ne tilanteet, kun mahassa kiertää ja ajattelet päästäväsi vaimean löyhyn.
Pierusta tulee taatusti elämäsi kuuluvin ja se haisee puolituntia ulostulonsa jälkeen... :|
 
XXS
Hiljattain Pilates-tunnilla erästukevanpuoleinen emäntä päästi sellaisen täräyksen, että ei jäänyt keneltäkään kuulematta. Eniten nauratti sen pierun päästäneen en-se-minä-ollut -ilme.
 
kehveli
ukko oli kerran luennolla auditoriossa ja oli ajatellut päästää äänettömän tuhnun.Ei ollut sävel asteikko osunut kohdalleen ku auditoriossa oli kiljahtanut kimeä "piu"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kerran, kun kukaan ei pieraissut.

Vaan opettaja totesi luokan edessä "nyt se peräpää siellä hiljaa" ja huitaisi kädellään peränsä suuntaan.

(ei hitto, se naurattaa vieläkin :xmas: )
:LOL:


Yks päivä pikkupoju rupsas varmaan 5 kertaa peräkkäin aina ku kyykisty ja kyllä mua nauratti :D

 
mami
tässä ykspäivä kun oli kahen kaverin luona ja naurettiin ihan vedet silmissä jotain juttua, ja toisen kaverin mies oli siinä vieressä tietokoneella niin mulla pääs paukku siinä naurun yhteydessä vahingossa.. niin johan me räkätettiin senjälkeen kaksinverroin.. enkä vieläkään tiedä kuuliko mies vai oliko vain kohtelias kun ei mitään reakoinu
 
Toissa iltana mies oli laittamassa astianpesukonetta päälle kun mä ihan selvästi kuulin kun se sano että "o ou"
N siinä sitten keittiöön huhuilemaan että no mitä?
Mies ihmeissään että "mitä mitä??"
Mä siihe että "mitä o ou??"
Mies repes totaallisesti ja sano että no se pieras.
MÄ ihmettelin että no miks sit pitää sanoa että o ou?
Juu ei hän sitä sanonutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Toissa iltana mies oli laittamassa astianpesukonetta päälle kun mä ihan selvästi kuulin kun se sano että "o ou"
N siinä sitten keittiöön huhuilemaan että no mitä?
Mies ihmeissään että "mitä mitä??"
Mä siihe että "mitä o ou??"
Mies repes totaallisesti ja sano että no se pieras.
MÄ ihmettelin että no miks sit pitää sanoa että o ou?
Juu ei hän sitä sanonutkaan.
*reps* :LOL:
 
kia
mummoni kertoi kerran että oli joskus ollut ehtoollisella kirkossa ja vieressä oleva mummeli oli vetässyt ehtoollis leivän väärään kurkkuun.Oli vuoroin yskinyt ja piereskellyt.
 

Yhteistyössä