Milloin positiivinen tulos?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meneillään kp 33/29, eikä menkkoja näy. Aamulla tein testin mutta näytti negaa.. Onko mahdollista että yritin tehdä testin liian aikaisin, ja tulos näkyisi vasta esim 3-5 päivän päästä positiivisena? Alavatsassa ollut viiltomaisia kipuja ja alaselkä kipeä, olen myös huomannut että vessassa saa ravata useammin. Onko toivoa vielä jäljellä? :(
 
vierailija
Minulla on tullut sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Mutta ainahan kuulee, että positiivinen tulos on tullut myöhemmin, joten tsemppiä.
Kaksosista näkyi jo monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.
 
vierailija
Minulla on tullut sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Mutta ainahan kuulee, että positiivinen tulos on tullut myöhemmin, joten tsemppiä.
Kaksosista näkyi jo monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.
Kiitos paljon! Odotellaan rauhassa torstaille, jos vielä silloin nega niin vika testi yritys sitten sunnuntaille.. Toivotaan parasta.
 
vierailija
Minulla on tullut sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Mutta ainahan kuulee, että positiivinen tulos on tullut myöhemmin, joten tsemppiä.
Kaksosista näkyi jo monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.
Kiitos paljon! Odotellaan rauhassa torstaille, jos vielä silloin nega niin vika testi yritys sitten sunnuntaille.. Toivotaan parasta.
 

Yhteistyössä