milloin raskaaksi e-pillereiden jälkeen?

Heips!

Mua mietityttää että onko mulla enää mahiksia raskauteen.Eli lopetin e-pillerit marraskuun lopussa 8 vuoden käytön jälkeen, tyhjennysvuoto alkoi 1.12. Pillereiden aikana oli säännöllinen kp28, nyt en sit tiiä mikä olis normaali ku varmaan elimistö on viel aika sekaisin pillereiden jäljiltä. Kuitenkaan menkkoja ei oo viel tullu ja nyt en oo varma, että johtuuko se vaan siitä että elimistöllä kestää palautua vaiko olisiko viel mahdollista raskauteen. Jos vaikka ovulaatio olis alkanu myöhemmin..Nyt kp38..Väsyttää, paleltaa, vessakäyntejä enemmän,kuvottava olo (tosin ei okseta, mut esim. vatsaa kipristelee, liikuntaa ei pysty harrastaa ilman et tuntuu pahalta vatsasta).Normaalisti aattelisin, että menkat olis just tulossa, mut noita oireita on ollu jo 1,5viikkoa..

Olisko täällä sellasia, jotka tuli raskaaksi heti e-pillereiden jälkeen?Missä vaiheessa teillä plussasi?Tai mahdollisesti sellaisia, joilla tuntui olevan paljon raskausoireita pillereiden lopettamisen jälkeen, mut sit menkat tulivatkin tosi myöhässä?
 
Tulin raskaaksi heti pillereiden poisjätön jälkeen. Ensimmäisiäkään menkkoja en nähnyt. Ajattelin vaan, että varmaan on kierto sekaisin ja tein testin vasta joskus yli kp40 ja vahva plussahan siellä räpsähti. :) Nelisen vuotta olin pillereitä käyttänyt...
 
Mulla piteni kierto yhdellä päivällä, mutta kroppa oli mun mielestä raskaana =)
Oli todella paljon erilaisia raskausoireita, mahaa nippaili, väänsi, oli menkkamaisia kipuja, kuivaa kautta ei ollut oviksen jälkeen kun pari päivää, mahaa turvotti, itketti, kaikki ärsytti. Ja sitten kun ne menkat tuli, niin kesti 5päivää kun yleensä aina ollut maksimi 3-4pv myös sillon kun olen ollut joskus vähän aikaa syömättä, jolloin ollut kumi käytössä, ei siis raskaus yrityksiä. Rinnat ei ole ollut ollenkaan kipeät, ei minään päivänä, paitsi oviksen aikana.
Eli mun kroppa toimi ainakin eritavalla ilman pillereitä..

Positiivista tässä on se, että ainakin oli ovisoireet ja tikkuunkin tuli lähes tasavahva viiva. Ja täti tuli ajallaan, että kroppa kuitenkin toimii.
Mutta olen kuullut paljon et heti pamahti pillereiden lopetuksen jälkeen, mulle ei vaan niin käynyt :)
 
dreamer82 : Kannattaa tehä ja sit jos nega nii mennä lääkrii nii ne sit siellä käynnistää sun menkat.

Ite ku lopetin pillerit nii seuraavat menkat tuli pari päivää normaalia myöhemmin.. seuraavassa kierrossa sit raskauduin.
 
jaa-a parivuotta on menny eikä mitään näy, toivottavasti muilla menee vähemmän. Ekat menkat tuli olisko ollu viikon yöhässä ja sitä ennenhän ehti jo kaikkea ajatella, siitä ne sit tasaantui seotakseen kunnolla...
 
Ekan kerran kun lopetin pillerit 2vuoden käytön jälkeen, mulla tuli parit luomumenkat noin 32 päivän kierroilla ja sit jäivät pois yli 8:ksi kuukaudeksi, sitten käynnistettiin hormonihoidon yhteydessä.

Toisen kerran söin pillereitä 4kk synnytyksen jälkeen, mutta ne eivät sopineet enää kropalle jostain syystä. Lopetuksen jälkeen tuli menkat säännöllisesti 32-35 pvän kierroilla yli puoli vuotta, kunnes aloitin ehkäisylaastarin käytön. Laastarit lopetin 9/08 ja sen jälkeen eka kierto 32 päivää, sitten pari pitkää kiertoa 43-46 päivää, sitten taas lyheni 33-35:een päivään. Nyt mulla menossa kuudes luomukierto, enkä ole vielä raskaana.
 
Lopetin minipillerit elokuulla-07 ja imetyksen 1.9.07 tyttö silloin 1 v 1 kk, menkat alkoi 3 vkon päästä ja plussasin 19.3.08 :D Menkat pysyneet pois imetyksen aikana eli palanneet n. 2-3 vkon päästä imetyksen loppumisesta.
 
En halua maalata piruja seinille.

Mä lopetin 5 vuoden käytön jälkeen Harmonet-pillerit joulun aikoihin -04, plussaa testasin vasta juhannuksena -06. Siinä välissä tein monen monta testiä raskausoireiden vuoks ja joka kerta jouduin pettymään. Toisinaan menkat jäi välistä vallan poiskin :| Nyt aloitin tässä kuussa Harmonetit uudelleen, toivon kolmatta vauvaa 2015 ja samalla pohdin, että millon pitäisi sitten pilsut lopettaa ettei käy niinkuin esikkoa toivottaessa..
 
Pillerien lopetuksen jälkeen mentiin yksi kierto ilman yritystä kumin kanssa, halusin tietää toimiiko kroppa ollenkaan n. 10v Harmonetien syönnin jälkeen. Kierto oli tuossa ekassa luomukierrossa 26pv. Sit tärppäskin yllätyksekseni ekasta yrityskierrosta (eli toka luomukierto), mutta se valitettavasti päättyi km:eek:on rv 10+6.
 
Esikosta plussasin vasta 8kk pillereiden jätöstä...kierto tasaantui 3kk aikana n.29pv pitkäksi.
Tästä kakkosesta onnistuimme vaivaisen 4kk yrityksen jälkeen kun pillerit lopetin.
Olin aivan ällistynyt, sillä henkisesti olin varautunut helposti 1v kestävään yritykseen, jollei pidempäänkin.
 

Yhteistyössä