milloin teille tuli plussa?

Inceri
Hei apua, mulle tais tulla haamu viiva ennen menkkoi, ja nyt oli menkat ja loppuvat tos maanantaina vai tiistaian, ja nyt tänään, tein sitten testin ku tuntu jotenki oudolta, ihan ku menkat ois alkamas uudestaa, sellaista jännää pientä kihelmöintiä ja ku neulalla välil tuikkailtais. Joo niin siis tein kaks testiä ja molemmista tuli sitten plussa....aika vaaleilla haamuviivoil alko mut nyt ne on ihan selkeet....ja mun mielestä clearblue on tosi tarkka....ja mun mielestä noihin ei pitäs kyllä tulla mitään haamuviivojakaan jos ei oo mitään...vai? Vähän sekasin oon? :D Auttakaa jooko?!? Niin ja menkat oli kuitenki aika runsaat
 
Plussa tuli kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja luulin viikkoja olevan 4+3. Sitten ultrassa selvisi, että tuolloin viikkoja olikin vain 3+2. Silti oli ihan selkeä plussa eikä haamu, enkä oikein tiedä mikä hommassa mättää. Olisiko ovulaatio ollut myöhään..
 
Jännää
Esikoiselta 4 päivää siitä kun menkkojen piti alkaa (tuli vaan pikkasen sellasta vuotoa et ilman muuta oletin menkkojen alkavan ja kun eivät alkaneetkaan niin testasin).

Nyt tässä hiukan ihmetyttää, kun tuntuu hiukan siltä että voisin odottaa, mutta testit näyttää negaa. Eilen piti alkaa menkat ja tulikin hiukka sitä samaa vuotoa kun aina ennen menkkojen alkua, mut sit loppu kun seinään. Tosin oonkin ollu malttamaton ja testasin kp 23, 27 ja eilen illalla kp 30 erittäin laimeasta iltapissasta. Ei ole yritystä, mutta vahinko on hyvin todennäköinen. Nyt kp 31/30??
 
inculi
Millaisia oireita teillä on ollut? Voiko olla mahdollista että olen raskaana vaikka menkat olivatkin? Tästä on kuitenki jo neljä päivää aikaa kun menkat loppu, ja selkeet plussat tuli tänään? Vai?
 
Jensku
Jaahas...mulla on ongelma?!? Onko kellekkään käynyt näin? Menkat on nyt kolmatta päivää myöhässä ja testasin heti ekana päivänä kun menkkojen olisi pitäny alkaa ni melko selkeän plussan!!! No hätiköidessä tässä kerkesin jo terveyskeskukseen soittaa että mitäs nyt pitääkö tulla sit antaa viel pisu näyte vai mitä?! no kävin sitten tänään ja kuitenki negatiivinen?!? Että anteeks ny mut kuka tässä huijaaja ketä?!?....on huijattu olo!!! Voiko silti olla että olen raskaana? Sillä tuntemuksia on! Kuumotusta jopa alamahassa, pistoksia, viiltelyä, nännin pihoihin tullu valkosia pisteitä ja jopa nännien viereen on tullut rauhasia!!! Auttakaa!!!
 
Jensku
ei kuulu eikä näy, nyt neljättä päivää siitä ku menkat ois pitää alkaa...lämmönkin mittasin, oli 37....välillä vaan tuntuu että pissit hölähtää housuun ku yhtäkkiä ihan märät paikat? Uskaltaako testata?
 
Jansku
heippa tein testin, no antopa oudon vastauksen! Jäi pienet pisteet tohon mihin ois pitäny tulla plussa viiva ja toiseen yläkulmaan pienen tumman sinisen viivan?!?!? Mitä se tarkottaa? Olenko raskaana vai onko näyte viallinen?
 

Yhteistyössä