Milloin tunnet itsesi naiseksi tai kauniiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Jennifer Lopez
  • Ensimmäinen viesti
Jennifer Lopez
Kysyn siksi, että minä en tunne itseäni enää koskaan kauniiksi naiseksi ja se harmittaa kovasti. Kaipaisin kehuja, huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja myös sitä, että oma ulkonäkö miellyttäisi peilistä katsoessa. Olen viimeksi tuntenut itseni kauniiksi naiseksi kolmisen vuotta sitten. Olen jo yli 35-vuotias eli ehkä tämä oli tässä sitten. Nyt pitäisi ilmeisesti tilata Kotiliesi, kiinnostua sisutamisesta ja ruoanlaitosta. Perhana, kun minä olen kiinnostunut liikunnasta ja vaatteista. En halua olla ruma mamma, haluan olla viehättävä nainen!
 
Kauniiksi ja seksikkääksi tunnen itseni juuri herättyäni ja silloin, kun olen tullut suihkusta.
Luonnonhelmassa vaeltamassa ollessa myös. Ai niin ja lenkillä tai salilla kans.

En tunne itseäni ikinä erityisesti "naiseksi", enkä ole miettinytkään tuollaista. Enköhän mä tunne aina itseni naiseksi, mutta en mitenkään voimakkaasti tai asiaa mietiskele.
 
Viimeksi muokattu:
pisteitäpisteitä
Iltaisin tukka nutulla kotiasussa tunnen toisinaan itseni kauniiksi, välillä myös aamuisin. Kun olen laittautunut, tai hiukset ovat erityisen hyvin. Korkkarit tekee tämän myös :) tietty mielentila. Ja se, kun huomaan, kuinka mieheni haluaa minua. Oikeanlaiset alusvaatteet. Pienet asiat :)
 
vier ass
kun töissä yksi katsoo minua...
en ole kaunis, en ole koskaan ollut, olen vanha ja ylipainoinen. Mutta tämä mies pitää minusta ihan tämmöisenä kuin olen. ai että se tuntuu mukavalta!
 

Yhteistyössä