Millon alkaa paino tasoittuun?

eli olen tässä nyt hyvän matkaa jo laihdutellut.. ja nyt aloittanut kaiken lisäksi juoksemisen.. ja paino alkanut hilautumaan takasin ylöspäin :headwall: tiedän että saattaa siis tehdä tuon, mutta missä vaiheessa se alkaa taas lähtee laskusuunnalle? millaisia kokemuksia muilla on?
 
vieras
mä oon ollu ns kuntokuurilla täs viimeset 6-7vkoa. paino ei ole heilahtanutkaan mihinkään suuntaan. tosin farkut ja muut vaatteet istuu paremmin. lihasmassa vaan kasvaa toivon mä :D ehkä se jossain vaiheessa alkaa mennä alaspäinkin..

joskus aikoinaan kun olen laihtunut ja lähinnä pelkällä syömisellä laihtunut niin painokin putosi nopeammin.näin liikunnalla laihduttaen ei näköjään mene ihan niin.
 
kiitti.

olenkin miettinyt että mikäs tässä nyt mättää. :D siis syön saman verran kuin pelkästään ruokavaliolaihdutuksella nyt pikkuhiljaa siis aloittanut ton juoksemisen. ja sitten alkaa juuri tuo maaginen paino hilautua ylös päin... mutta katsellaan tässä nyt jonkun aikaan..
 
vieras
urheilessa paino monesti nousee ja ruokahalu kasvaa, mutta kroppa kiinteytyy. Jos päivittäinen ruokavalio kohdallaan niin ei pitäisi olla syytä huoleen. Kannattaa myös katsoa sitä peiliä vaa'an lukeman sijaan. Juoksun lisäksi tekisin kuntosalitreeniä, jos ei salille ehdi niin telkun eessä punttien nostoa, vatsalihaksia yms.
 

Yhteistyössä