Millon eroahdistus loppuu??

Eli taas pukkaa kysymystä ja tuossahan se tulikin. Mein melki 8kk:lla on ollu eroahdistusta (niin ainakin luulen) jo vissiin kuukauden. Mihkään ei äiti nykyään pääse ilman häntä. Ei toiseen huoneeseenkaan saan kadota sekunnikskaan, vieressä vaan pitää kököttää ihan koko ajan. Tämä alkaa ottaan voimille ja luultavasti tämä nyt sit vaikuttaa meijän yöuniinkin niin että herätään vähän väliä itkemään. Osaakos joku sanoo kauanko tämä vaihe kestää?? Onko muilla kuinka pahana tätä ilmennyt?
 
SPy
Meillä ikää vasta 7 kk joten tuo pimun eroahdistus taitaa olla pahempana vasta tulossa. Meillä sen sijaan allekirjoittaneella aikamoinen eroahdistus... Vieläkin olen aika kiinni pimussa - kamalaa ajatellakin että joutuu joskus vuoden ikäisenä viemään sen päiväkotiin.
 
Meillä taitaa eroahdistus jatkua teini-ikään asti :eek:
Tyttö nyt reilu 8kk, mutta eroahdistus alkoi mun (ja neuvolan tädin) mielestä alle 7kk iässä. Loppumista odotellessa...
Neiti menee hoitoon jo 2kk kuluttua, äiti töihin 1,5kk kuluttua joten pelottaa jos ei ala jo kohta helpottaa.
 
Meil kans hoito alkaa 3kk päästä ja hirvittää!!! Sanovathan ne että pahempaa se on yleensä äitille ku lapselle itelleen :D mut silti. En oikee mistään oo löytäny tietoo et kauan tällanen vaihe kestää joten jos jollain viä kokemusta niin kertokaahan!!
 

Yhteistyössä