Millon raskauspahoinvointi alkoi?

Ei oikeen millonkaan.. Iha alussa enne plussaa tosin oli hyvin lievää pahoinvointia mut sitäki kesti vaa pari pvää ja iha hetken pvässä. Sit rv 9 ruokahalu oli huono. Nälkä siis oli ja teki mieli ruokaa, mut ku sain annoksen eteeni ni ei tehny enää yhtää mieli.
 
Kaa
Itselläni ei varsinaista raskauspahoinvointia ole ollut lainkaan. Pientä etomista, jos ei ole syönyt vähään aikaan, mutta sitäkin vain viikon verran alkuraskaudessa. (Nyt menossa rv 38)
 
Esikoisesta alko ennen plussaa ja loppui vasta synnytykseen. Toisessa raskaudessa pahoinvointi alkoi rv:llä 6-7 ja loppui rv:llä 18+0 enkelin syntymään.

Tässä raskaudessa alkoi rv 5+ ja nyt menossa rv 10+ ja tuntuu et vaan pahenee. Loppuu kai tälläkin kertaa sit vasta synnytykseen.
 
Minulla ei ole ollut missään vaiheessa pahoin vointia. Tosin jos olin alkuvaiheessa jos ei muistanut säännöllisin väliajoin syödä niin silloin alkoi etomaan, mutta ei muuta.
Nyt mennään jo viikoilla 26+6
 
Moikka!

mulla alkoi raskauspahoinvointi 6-7 raskausviikolla, en nyt muista tarkkaa päivää. Lämpimästä suosittelen kovaan oksenteluun ja pahoinvointiin ostamaan SEA BAND akupunktiorannekkeet apteeksita ja pitämään niitä hartaudella. Mulla ne pelasti elämän raskauden alussa.

Imppu_83 ja Mustikka rv.28+1
 

Yhteistyössä