Millonkohan te naiset tajuatte?

Tuli vaan mieleen tuota kaksi vuotiaan raivoamista katsellessa että milloinkohan te naiset tajuatte ettei raivoamalla ja tavaroita viskomalla saa haluamaansa? Koittakaa ymmärtää että kun huutaminen alkaa, on peli jo menetetty!
 
Niin, ei se huutaminen tee muuta kun pahentaa tilannetta. |O Minä tulin huutajaksi kun olin väsynyt sairaaseen lapseen. Näin jälkeen päin olen ylpeä etten käynyt lapseen koskaan kiinni...Huutaminen loppui kun saatiin lapsi pois kotoa, hoitoon.
 
Kuka mitä häh
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Niin, ei se huutaminen tee muuta kun pahentaa tilannetta. |O Minä tulin huutajaksi kun olin väsynyt sairaaseen lapseen. Näin jälkeen päin olen ylpeä etten käynyt lapseen koskaan kiinni...Huutaminen loppui kun saatiin lapsi pois kotoa, hoitoon.
What???? En ihan sisäistänyt tätä ja/tai sitten kuvittelen ymmärtäneeni väärin...
 
Selja
Ihana jotenkin niin "Timppamainen" aloitus... :LOL:

Joo huutamalla ei saa tahtoaan lävitse, lattialla en enää kehtaa maata ja potkia. Murjottamalla ei aina saa tahtoaan lävitse... Sellainen sopivasti "hällä väliä" asenne tuo usein parempia tuloksia. Pienet harmituksen kyyneleet auttaa hyvin ja sellainen "mä olen niiiiiin surullinen" ilme auttaa hyvin. Kyllä se mies jossain vaiheessa heltyy :heart:

Niin ja asioiden kyseenalaistaminen. Tämä taktiikka on tosin vähän vaarallista. Silloin pitää kyllä on 100% varma, että itsellä on paremmat vastaväitteet, jos tällä taktiikalla aikoo saada jotain...
 
juupasenjoo
No onpa yleistystä, Timppa!

Ite en riitele huutamalla. Inhoan myös jos mulle huudetaan! En suostu sillon keskustelemaan aiheesta (eihän sillon voi keskustella). Ja meillä ei lentele tavarat. Voi tulla kalliiseen pöytään naarmu turhasta ;)

P.S. Sama koskee miehiä. MOnet miehet räyhää ja viskoo tavaroita. Se taitaa olla opittu tyyli.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Varmaan sillon kun te mihet tajuatte että ei raiskaamalla saa rakkautta. Tai hakkaamalla naisen kiintymystä.
Yllättävän monikin tuntuu ottavan rakkaudesta turpaansa. Kummasta se sitten kertoo enemmän, miehestä vai naisesta?
Onkos sulla timppa nyt vähän huono päivä, vai mitä?
 
vieras
Ei meillä huuda eikä raivoa kumpikaan. Sen päivän haluaisin nähdä kun meistä jompikumpi viskaisi jonkun tavaran seinään. :) Me osataan selvittää asiat asiallisesti.

En ole huomannut riehumisen muutenkaan olevan naisten oma juttu. Miehet hoitaa tuota puolta yhtä hyvin.

Harmi Timppa, jos sun elämän varrelle on osunut riehuvia naisia! Toivottavasti opitte naisesi kanssa selvittämään asiat ilman tuloksetonta kiukuttelua.

 

Yhteistyössä