Miltä kuulostaa? Voisinko olla raskaana....

Eli ensinnäkin , mulla ei ole mitään hajua oviksesta. Kierto vaihtelee NOIN 26 päivän ja puolen vuoden välillä. no nyt sitte testailin ovistikuilla kp14 alkaen. ei tullut muuta ku välillä selkeä mutta kuitenkin kontrolliviivaa haaleampi viiva, ja sit se taas katos. Eli se on saattanut ehkä olla enennkuin aloin testaamaan tai sitten ei olelnkaan. Nyt on kp 22.

Sit tänään huomasin että luultavasti kohdunnapukka oli jotenkin kauheen alhaalla, mutta se oli kans kova... ennen en ole koko hökötystä huomannutkaan tai siihen mitenkään kiinnittänyt huomiota. no nyt se ei enää ollut ihan yhtä alhaalla kun kokeilin taas (tai sitten olin eri asennossa tms.)
Ja sitten koko ajan tuntuu kun valuu alapäästä, sellasta kirkasta limaa.

ja millon mun kannattas tehä eka raskaustesti?

ärsyttävää kun en siis yhtään tiiä millon menkkojen pitäs alkaa enkä yhtään tiiä onko koko ovista ollut.

Ja ollaan noin vuosi yritetty mutta alkaa vähän loppua usko koko hommaan.,..

muoks: sanokaa jos oli liian epäselvästi kirjotettu, oon huono selittämään :D
 
Itse en oo ovistestejä käyttäny mutta yleisesti tällä palstalla oon lukenu kokemuksia ja ne on pääsääntöisesti olleet sellaisia, ettei ovistesteihin kannata liikaa luottaa. On siis ollu tapauksia, joissa ovistestien mukaan ei oo koko ovista ollutkaan, ja sitten on kuitenkin tullut raskaaksi. Kaikkein varminta ilmeisesti on "varmuuden vuoksi" heiluttaa peittoa tasaisesti joka toinen päivä (tai tietty jos jaksaa niin vaikka joka päivä, hih) kuukautisten loppumisesta lähtien. Ja joillain on pärähtänyt ovis kuukautistenkin aikaan..

Tsemppiä hommaan, sitä tarvitaan =)
 

Yhteistyössä