Miltä se tuntuu kun lapsivedet menee?

  • Viestiketjun aloittaja iikkk
  • Ensimmäinen viesti
iikkk
tuntuuko mahassa joku p#poksahdus# jos menee samlla esim kun pissaa? mistä sen tietää että ne meni esim kun kävin pissalla äsken niin sian oikeesti varmaan yli minuutin vääntää sitä pissaa kun sitä vaan tuli:O???mietin että ei kai mulla menny samalla lapsivedet? tuntu sellainen poksahdus alamahassa...:/
 
"Vieras"
Ei välttämättä miltään.
Mutta kyllähän sitä vettä valuu pidemmän aikaan, ei se yleensä kerralla kaikki tuu ja jos tulisi niin sitten sitä tulisi niin paljon että varmasti huomaat.
Odottele rauhassa, tuleeko lisää, supistaako jne.
 
"assi"
No mulla menu just niin, että istuin pöntöllä ja lopetin pissaamisen, niin nestettä vaan valui ja valui...Vähän aikaa oli taukoa ja sitten valui taas, kyllä sen sitten tajusi! Ei kyllä mitään poksahdusta kuulunut tai tuntunut.
 
"aaaa"
37:) ja sellainen jänskä poksahdus tuntu kun pissalla olin mut sitten tuli vaan aika kauan sinne,mietin että ei kai mulla noin pitkää pissaa voinu olla:D ja kovana maha on vähän,mutta ei vielä muuta...
 
"jep"
[QUOTE="aaaa";25647865]37:) ja sellainen jänskä poksahdus tuntu kun pissalla olin mut sitten tuli vaan aika kauan sinne,mietin että ei kai mulla noin pitkää pissaa voinu olla:D ja kovana maha on vähän,mutta ei vielä muuta...[/QUOTE]

Sitte suppareita odottamaan ja onnea synnytykseen! Muista että 24h sisällä lapsiveden menosta pitää mennä sairaalaan.
 
"Vieras"
[QUOTE="aaa";25647900]mutta kun en oo ihan sata varma oliko se lapsivesi vai pissaa??/:/:/[/QUOTE]

Kyllä se sulle selviää muutaman tunnin sisään jos lapsivettä oli :)
Jos oikein jää mietityttämään eikä muuta taphdu, niin voithan sä käydä näytillä.
 
"vieras"
Ekassa olin sairaalassa odottamassa käynnistymistä (lapsivettä tihkui) ja kun osastolla tehtiin vielä sisätutkimus ennen kuin lähetettiin synnytysosastolle, kuului/tuntui juurikin poksahdus ja lämmin lapsivesi tosiaan tuli ihan reilusti. Outo tunne. Ehkä kannattanee soitella synnärille ja jos ei kovin pitkä matka, niin tarkistamaan tilanne (siellä on testipuikkoja, joilla kokeilevat onko lapsivettä).
 
Mulla ei mitään poksahdusta tuntunut, mutta kyllä sen lapsiveden silti erottaa jo siitäkin, että sitä valahelee isoja lorahduksia pidemmän aikaa. Eli kaikki ei tuu kerralla, tai ainakin näin minulla.
Ja mä aina luulin että se tosiaa on ihan vettä vettä, mut kyllä se oli hieman paksumpaa kun ihan basic vesi mitä hanasta tulee. Hassua :)
 
"vieras"
[QUOTE="aaa";25647900]mutta kun en oo ihan sata varma oliko se lapsivesi vai pissaa??/:/:/[/QUOTE]

Jos sitä lapsivettä tuli reilummin, niin ei se tuohon lopu, vaan sitä valuu kyllä lisää. Pistä side tai pikkuhousunsuoja, siihen kyllä kertyy nestettä, jos vedet kunnolla menivät vessassa. Sitä lapsivettä muodostuu normaalisti koko ajan lisää, ei yhdellä lorotuksella lopu :D
 
Minulla ei tuntunut poksahdusta, alkoi vaan vessanpöntöllä valumaan "ylimääräistä", toisella kertaa olin juuri nukahtamassa ja havahduin johonkin hassuun tunteeseen ja kun nousin niin housut kastui... Tuolla joku sanoi että sairaalaan 24 tunnin sisällä, mutta mulle ainakin laittoivat jo antibiootitkin 18 tuntia vesien menostai...
 

Yhteistyössä