Miltä sinusta tuntuisi IMETTÄVÄNÄ äitinä jos

"minää"
Voimakas hienhaju on musta kamalan paha ja aiheuttaa oksennusrefleksin. Normaali peseytyminen ei kuitenkaan poista ihmisestä ominaishajua niin että se jotenkin estäisi vauvaa tottumasta äidin hajuihin. Voithan kokeilla myös hajuttomia dödjä jos et halua haista vahvasti kemikaaleille.
 
Kyllä sitä itsekki huomannu että hiki haisee voimakkaammin, mutta kyllä on haju pysyny kohtuullisella tasolla ku käy päivittäin suihkussa ja laittaa dödöä. Jos joku napisis ni sanoisin että höpö höpö.
 
nainen ö
Eihän se kivalta tuntuisi mutta nolottais myös. Itselläni parin viime raskauden jälkeen vaiheet että hiki haisi ihan kamalalle hetken aikaa, sitten rauhoittui ja pärjään jopa ilman dödöä kotioloissa. Jos vapaita en käytä dödöä, mitä vähemmän kemikaaleja sen parempi.
 
fdsa
En ole ihan varma ymmärränkö mitä tällä ajetaan takaa. Miten hienhaju ja imetys liittyy toisiinsa?

Mutta tosiaan, imettävä tai ei, miettisin, haisenko tosiaan niin paljon että muutkin sen huomaa.

Jos on kyse vauvan tuntemasta äidin luonnollisesta hajusta, se tulee kyllä esille myös deodoranttia/antiperspiranttia käyttämällä. Luonnollinen ihmisen tuoksu ei tarkoita hienhajua vaan ihan vain sitä ihon tuoksua. Mulla ainakin tuoksuu iho hyvälle, käytän luonnollista oliivisaippuaa sekä dödöä.
 
hajuton
[QUOTE="Henni";30584539]En mä haissut hieltä imetysaikanakaan. Vai pitäiskö niiden liittyä jotenkin toisiinsa, imetyksen ja sen että haisee pahalle?[/QUOTE]
Mietin aivan samaa. Kolme lasta olen imettänyt mutta en minä silti ole hieltä haissut.
 

Yhteistyössä