Miltä teidän jääkaapissa näyttää just nyt?

"pinja"
Aina näissä avauksissa on viimeisen päälle siistit kaapit, rasiat viivoittimella vedetyissä pinoissa. Olenko mä todellakin ainoa, jonka jääkaapissa on epämääräisä muovipussihässäköitä epämääräisessä järjestyksessä? (En usko.)
 
[QUOTE="pinja";30493107]Aina näissä avauksissa on viimeisen päälle siistit kaapit, rasiat viivoittimella vedetyissä pinoissa. Olenko mä todellakin ainoa, jonka jääkaapissa on epämääräisä muovipussihässäköitä epämääräisessä järjestyksessä? (En usko.)[/QUOTE]

No mä en ole ainakaan järjestänyt tuota kaappia :D Onhan tuolla muovipussiakin, tai tollasta läpinäkyvää.. mä en oikein tajua minkä näkösiä ihmisten kaapit sit on..
 
"pinja"
No mä en ole ainakaan järjestänyt tuota kaappia :D Onhan tuolla muovipussiakin, tai tollasta läpinäkyvää.. mä en oikein tajua minkä näkösiä ihmisten kaapit sit on..
Kurkkaas joskus huvikses jonkun kaverin, sukulaisen tai tuttavan kaappiin. Saattaa maailmankuva avartua. ;)

Mulla on jo tavallisen sotkuinen jääkaappi, mutta voin vakuuttaa, että paljon pahempiakin olen nähnyt. :)
 

Yhteistyössä