miltä teistä tuntuu jotka olette 180cm->

  • Viestiketjun aloittaja mimomamo
  • Ensimmäinen viesti
mimomamo
tuli mieleen tosta lyhyiden ketjusta.
itellä on aina ollut tosi iso ja sen vuoksi ulkopuolinen olo. kun en ole ollut mikään ruipelo ja pitkä, mutta en mikään jätti ja pitkä. Minua on kuvailtu rotevana useasti.. ja itse koen sen jotenkin liian maskuliinisena kuvauksena. minulla on vahva rakenne ja ylimääräistä onneksi vaan viis kiloo. tai miten sen nyt ottaa.
Minun miäs on minuu hippusen lyhyempi ja aluksi sillä olikin pieni kompleksi mun pituuden suhteen, mut nyt sanoo ettei lyhkäsempää edes huolisi :)
 
satu86
täällä on näköjään taipumusta tehdä toisten aloituksista erilaisia aloituksia. hmph :snotty:

juu mut siitä ainakin olen onnellinen että että en ole noin pitkä :whistle:
 
no olen 178 cm pitkä ja välillä ketuttaa kun ei voi käyttää mitään kivoja korkkareita, ja kun housuissa on järjestäen liian lyhyet lahkeet, ja kun on pitkä niin ne jalatkin on isot eikä mitkään kengät näytä kovin kivoilta..
minäkö turhamainen :ashamed:
 
vieras2
Olen 181,5 cm ja mies 188 cm. Mies on tyytyväinen kun voi suudella ilman niskan nyrjäytystä esim. hitaita tanssiessa tai halatessa :)

Ennemmin pitkä kuin "metrinmitta"... :D
 
mimomamo
samoja ongelmia. mutta olen oppinut etsimään esim kengissäkin sellaisia muotoja jotka ei korosta jalan pituutta. housujakin olen oppinut löytämään oikean mittaisia...
 
184cm olen pitkä ja vituttaa, kun ihmiset kiinnittää siihen huomiota ja jatkuvasti on kyselemässä kuinka pitkä olen :kieh:
Muoti on nykyään pidentänyt housunlahkeita niin vaatteita saa ihan kivasti.
 
juu, kyllähän niitä housuja löytyy mutta ei noista halpaketjuista.. ois kiva ostaa muodikkaita farkkuja mutta en oikeesti voi maksaa niistä 100 ?
mutta vaikeinta on löytää verkkareita, kun oon hoikka ruumiin rakenteelta eli pitäis olla kokoa 36-38 mutta lahkeiden sisäpituus 85cm :D
 
mimomamo
juu ja se huvittaa kun monet kysyy että kui pitkä oon ja sit ku sen kertoo, ni ilmeet on just silla että "oho". eikös sitä omia silmiä osata käyttää... ku olen "oho" vasta ku kertoo että paljon on mittaa... :)
 
narsku
180cm on pituutta ja olen enmmänkin, kuin tyytyväinen pituuteeni =)
sopivan mittasia housuja löytyy ihan hyvin kaupoista, missä asioin, eivätkä ne niin kalliita edes ole.
Korkkareita käytän mieluusti, ja olen vielä tyytyväisempi, kun niillä saa mukavasti pituutta lisää.
En ole "roteva" vaan sopiva :D
mies on 190cm ja on kanssa tyytyväinen, ettei tarvitse kumartua, jos halaillaan tai pussaillaan :)
ja ainahan tällä pituudella olisi mahdollisuus päästä mallimaailmaan mukaan, jos ulkonäkö olisi vain kohdillaan :D

Hukkapätkät lähinnä säälittävät.
Tänäänkin sain naureskella kaupassa sovituskopissa, kuinka viereisessä kopissa jotkut naiset kitisivät kovaan ääneen, kuinka puntit on AINA liian pitkät ja niitä saa AINA olla lyhentämässä ja se on AINA niin rasittavaa :)

Niin ja pitkänä näkee paremmin esimerkiksi festareilla.
Sielläkin tulee usein kuultua narinaa "vittu mä en nää mitään! vittu olisinpa vähän pidempi"
 

Yhteistyössä