miltä tuntuu seksi "vanhan naisen kanssa"

  • Viestiketjun aloittaja nainen 47 v
  • Ensimmäinen viesti
"Vesipeto Surku"
taitaa olla, minä olen vain epävarma omasta viehätysvoimastani ja fysiikastani pitkän selibaatin jälkeen, mutta nyt tuntuu siltä että surut on surtu, ja onneksi minusta ei ole tullut katkeraa vanhaa ämmää ainakaan niinkun joistakin ?
:) Ihan normaalia kyllä, sanoisin, että on epävarma viehätysvoimastaan ja jännittää jos on pitkään ollut ilman kosketusta. Eikä muuten katso kyllä ikään ollenkaan. Mulla meni avioliitto reisille, en saanut aviomieheltäni kosketusta enkä mitään muutakaan positiivista huomiota neljään vuoteen, lopulta avioliitto kariutui rumalla tavalla kun aloin epäillä miehen käytöksestä avioliiton ulkopuolista suhdetta, siitä kysyin, hän kielsi ja haukkui paranoidiksi kunnes lopulta useamman kuukauden jälkeen omatuntonsa murtamana myönsi suhteen duunikaveriinsa kestäneen kuukausia jo. Avioliitto loppui siihen. Naiseuteni kärsi suuren kolauksen johtuen monen vuoden hylätyksi tulemisen tunteesta ja lopulta tuo pettäminen, varsinkin kun se tapahtui vielä ukkoa itseään (ja minuakin) yli kymmenen vuotta nuoremman, lapsettoman treenatun poliisimimmin kanssa. :( Kyllä täytyy sanoa että tuntui pahalta. Ja itsetunto poljettu maan rakoon kaikin puolin.

Tapasin vähän eron jälkeen mielenkiintoisen itseäni nuoremman miehen ja itseasiassa jo ekoilta treffeiltä päädyttiin sänkyyn, vetovoima oli käsittämätöntä. Jännitti todella että osaankohan mitään edes ja miten kelpaan.. mutta niin vaan se on kuin polkupyörällä ajo.. ;) Ei sitä unohda. Mutta toki taidot on vähän ruosteessa aluksi. Mutta mä tein sen että sanoin ihan suoraan että mulla on vähän aikaa kulunut viime kerrasta niin ei tarvinnut sitäkään enempää jännittää. Toinen oli hyvin ymmärtäväinen ja innokas opettamaan ja muistuttamaan että mistä on kyse. Ja mitä enemmän seksiä on ollut, sen parempaa se on ja sitä enemmän siitä nauttii. :) Ja toki kun toista oppii tuntemaan paremmin niin lisäähän se turvallisuuden tunnetta, uskaltautuu tosissaan nauttimaan.

Rohkeasti vaan ;)
 
mammanpoju32
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko se vain ilkemielistä puhetta?
Ilkeämielistä puhetta se on. Oma seksipartneri täyttää pian 63-vuotta ja liha on oikein hyvä. Herkästi kostuu ja kireys on ihan samanlainen kuin oman ikäisillä (25-35).

Vanhempia naisia muutenkin olen enemmän harrastanut, joten vertailupohjaa löytyy. Seksipartnereita on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana muistaakseni 16, joista 14 vaihevuosissa tai yli.

60+ naisista pidän eniten, joita kaiken kaikkiaan on ollut sängyssä kanssani 11 eri rouvaa. Liukkaria olen joutunut joskus käyttämään, mutten koskaan 60+ naisen kanssa, en edes sen kaikista vanhimman naaraan, joka taisi olla 68-vuotias ;)
 
reissari32v
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko se vain ilkemielistä puhetta?
Omat kokemukset sanoo, ettei liukkaria tarvita ja kokemusta kuitenkin kertynyt aikalailla. vaihdevuodet ylittäneitä kumppaneita ollut minulla kymmenkunta, joista reilu puolet yli 60 vuotiaita. Tämän hetkinen partneri on 67-vuotias ja viisi lasta synnyttänyt. Täti kostuu helposti ja tavara tuntuu taivaalliselta... ja mikä parasta, ei tarvitse ehkäisyä miettiä.
 
Mies...
Viime yön perusteella aika tylsältä tuntuu. Olin baarissa ja toin "Minnan" sieltä sitten meille. Minna on 35v, eli ei edes supervanha vielä. Seksiin ryhdyttyä se oli se klassikko: tässä olen, pane nyt.

Äsken sain sen kämpästä ulos. Ei suostunut lähtemään yöllä. Tylsintä seksiä vuosiin. Josko sitä pääsiäisenä sais vielä jonkun joka olisi noin 10v nuorempi.
 
+40
Viime yön perusteella aika tylsältä tuntuu. Olin baarissa ja toin "Minnan" sieltä sitten meille. Minna on 35v, eli ei edes supervanha vielä. Seksiin ryhdyttyä se oli se klassikko: tässä olen, pane nyt.

Äsken sain sen kämpästä ulos. Ei suostunut lähtemään yöllä. Tylsintä seksiä vuosiin. Josko sitä pääsiäisenä sais vielä jonkun joka olisi noin 10v nuorempi.
Mitäs - tyhmä - otit sen 35-vuotiaan! Olisit valinnut paremmin... Viestisi kertoo paljon sinusta ja taidoistasi...
 
vierailija
ja miltä tuntuu seksi kun on vaihdevuodet, tarviiko aina niitä liukuvoiteta, ja onko vanhemmat naiset löysiä , vai onko
Kyllä pillu on yhtä hyvää kuusvitosrlla ja nelikymppisellä. Vanhempi osaa tarjota sitä paremmin. Ehkä liukastus on tarpeen. Itse panen 68 vuotiasta ja pillu tuntuu mukavalta. Nainenkin nauttii nussimisesta. Ei ne panohalut kaikilta mihinkään katoa. Joka toinen päivä saa nussia
 
vierailija
Olen 46 syntynyt ja seksi kuuluu joka päivä elämääni ja vielä vuoden vanhemman kumppanin kanssa.Jäin leskeksi 48 vuoden liiton jälkeen ja me lesket löydettiin toisemme.Ihmettelen miksi ihmiset eivät kohtaa toisiaan älyssä sekä seksissä.Ruikutus pois ja housut pois!
 

Yhteistyössä